joi, 18 iulie 2013

Zambete calduroase - 18 Iulie 2013

Interviu cu un fotbalist:
- Crezi ca o sa castigati acest meci ?
- Io nu stiu, mingea e rotunda ...se poate intampla orice....
- Crezi ca vei da gol in acest meci ?
- Io nu stiu, mingea e rotunda ...
- Crezi ca mingea e rotunda ?
- Io nu stiu ...
____

Știi că ești român dacă îți pasă mai mult când îți cade netul decât guvernul...
____

La examen
- Cum te numesti?
- Georgescu, raspunde razand, elevul intrebat.
- De ce razi?
- Ma bucur ca am raspuns la prima intrebare.
____

Barbatii se uita la sanii femeilor din acelasi motiv pentru care femeile se uita la catelusii din cusca.
Vor sa-i elibereze si sa se joace cu ei.
____

Un tip incercind sa agate o blonda :
- Domnisoara, nu cumva ne-am vazut ieri la gradina zoologica ?
- Parca da, in ce cusca erati ?
____

- Aveti caine? m-a intrebat chirurgul.
- Da, de ce? l-am intrebat.
- In caz ca nu va pot salva piciorul, vreti sa va pastrez un os pentru el?
____

Reporter:
Disperat acesta, s-a hotărât să se sinucidă, aruncându-se de la etajul 10 al blocului în care locuia. Acesta a lăsat în urmă o soție îndurerată, doi copii și geamul deschis.
____

Premiul la Loto 6/49 s-a castigat. Ceilalti necastigatori se pot intoarce linistiti la munca.
____

El: Când prietena mea mi-a găsit un ruj în buzunar, n-am mai avut încotro și i-am spus direct că am înșelat-o.
Mai bine decât să recunosc că vând produse de la AVON.
____

Ea: Sotul meu e asa de neindemanatic cand e beat! De exemplu, maine cand o sa vina de la bar pe la miezul noptii si o sa se aplece pe fereastra ca sa ia o gura de aer proaspat o sa-si piarda echilibrul (e asa alunecos parchetu' ala nou) si o sa cada in gol! (stam la etajul 10).
____

Luni dimineata. Seful:
- Ai ochii rosii si umflati. Esti beat?
- Nu, doar ca nu vroiam sa vin la munca si am plans.
____

Un bărbat vorbește 25.000 de cuvinte pe zi, si o femeie vorbește 30.000
Problema incepe atunci cand sotul vine acasa de la birou dupa consumarea celor 25.000 de cuvinte și soția începe cele 30.000 de cuvinte...
____

La ora de mate, profesorul furios spune:
- Copii, sunteti atat de lenesi! Nu va faceti temele, nu invatati... Veti ajunge intr-un loc unde e plin de oameni ca voi! Stiti unde?
La care Bula:
- La Palatul Cotroceni!
____

PREZICATOARE: femeie care stie ca te vei intoarce la 3 dimineata de la bar si iti zice morala preventiv, ca la 3 dimineata oricum nu vei pricepe.
____

BAC la geografie:
I: Ce stiti despre Canalul Manecii?
R: Nu stiu nimic, nu avem tv cablu.
__________________________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...