miercuri, 31 iulie 2013

Zambete calduroase - 31 Iulie 2013

Pe vremea când terminam liceul, prima întrebare era: "La ce facultate vrei să dai?".
Astăzi, după ce termini liceul, prima întrebare este: "Ai luat bacul?"
____

- Domnișoară, mama ta nu are nevoie de un ginere?
- Nu, ea pe cel vechi încă nu l-a determinat să se sinucidă.
____

O studentă – practicantă, pentru prima oară pune o injecție. Se apropie de bolnav, dar cum e și firesc, se rușinează:
- Domnule, da-ți pantalonii în jos și descoperiți musсulus glutеus (buca), vă rog.
Bărbatul cu frică acoperindu-și cu mâinile bogăția:
- În glutes nu vă permit, mai bine în bucă.
____

De Halloween ,Oana Roman si-a pus o pelerină si s-a deghizat in camion Roman cu prelată.
____

Lecție la catedra militară. Un maior explică studenților:
- Unghiul de ridicare a unei mitraliere pe o mașină blindată nu trebuie să fie mai mare de 30 grade.
Întrebare din auditoriu:
- Domnule maior, de care grade – Celsius sau Fahrenheit?
- Fahrenheit - răspunde maiorul, după câteva clipe.
Tot auditoriul râde în hohote.
- Da bine mă, nici nu mai poate omul să glumească, desigur Celsius.
____

Am citit pe cutia de margarina si zicea ca ar contine vitaminele A, B6, B12 si E. Pe margarina nu zicea nimic. Deci, clar, cutia e mai buna.
____

- Dragă, de ce toți vecinii zic că ești tâmpită?
- Dacă erai preot, aveau să zică că sunt preoteasă.
____

Doi avocati intra intr-o cafenea, isi comanda cate un suc si isi scot sandwich-urile proprii. Chelnerul spune:
- Ma scuzati, la noi este interzis sa veniti cu mancarea proprie.
Avocatii s-au privit reciproc si au schimbat sandwich-urile intre ei.
____

- Iubitule, cumpără-mi te rog acest covor.
- Prea mare cheltuială, ai să zbori pe mătură.
____

Corbul găsește o bucată de cașcaval. Din tufari iese vulpea, îi dă una după cap, cașcavalul cade, vulpea îl ia și pleacă. Corbul, în șoc:
- Ohooo… simțitor s-a mai scurtat fabula…
____

Vine sotul acasa, iar nevasta il cerceteaza atent. Culmea, nici un fir de par strain pe haine!
- Aha! Mai nou ma-nseli cu o cheala!
Se apropie si il adulmeca.
- Dupa ce ca e cheala, mai e si zgarcita. Nu da bani pe parfum!
____

Un american, un francez şi un român discută cum află ei dacă îi înşală nevestele.
Francezul zice:
- Eu vin acasă şi o întreb dacă m-a înşelat şi ea normal, zice că nu, şi eu o întreb dar cu … şi zic un nume de prieten, ce-ai făcut ? şi ea îmi spune tot!
Americanul zice:
- Eu vin acasă şi o întreb dacă m-a înşelat şi ea normal, zice că nu, iar eu îi spun că nu-i mai dau nici un ban şi ea îmi povesteşte totul !
Românul zice:
- Eu vin acasă şi sun întâi la vecina, o fac c*rvă şi ea începe:
- “Eu c*rva? dar nevastă-ta care şi-o trage cu …. ce e?”
____

Femeile împart cu bărbații plăcerea, le dublează necazurile şi le triplează cheltuielile.
____

Vorbesc două femei:
- Am impresia că bărbații ăștia nu au nici un pic de logică.
- De ce?
- Spre exemplu: a trebuit de 20 de ori să-i explic agentului de circulație că ieri eram în alte sandale, de aia am uitat permisul în altă geantă
____

Sotul intra in dormitor tinand in mana o aspirina si un pahar cu apa.
Sotia il intreaba:
- Pentru ce sunt astea?
- Pentru durerea ta de cap.
- Dar nu ma doare capul.
- Te-am prins!!!
____

Un barbat se prezina la doctor, care din intamplare era o doctorita.
- Buna ziua, va rog sa imi spuneti ce problema aveti.
- Pai, cred ca mai bine v-as arata.
Isi da jos pantalonii, si ce sa vezi? De departe cea mai mica "problema" care a vazut-o doctorita vreodata. Aceasta incepe imediat sa rada de nu mai poate, dar cu greu reuseste sa se potoleasca:
- Vai, imi cer scuze, nu stiu ce m-a apucat. Promit ca nu se va mai repeta. Acum, va rog sa-mi spuneti ce problema aveti?
- E umflata.
____

- Nevasto! Azi la ora 10 am primit un telefon de la Ionela, vecina noastra de la etajul 2 …..
- Ce vrea c*rva aia de la tine de iti face asemenea cadouri ? Tu nu ai bani sa-ti cumperi singur telefoane ???
- …
____

Veşti bune pentru absolvenţii de facultate: S-au mărit salariile la McDonalds şi Dristor Kebab.
sursa: tnr
____

- Ce se intelege aici despre "schimb de impresii"?, intreaba noul angajat.
- Intri la sef cu parerea ta si iesi cu parerea lui!
__________________________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...