marți, 12 iunie 2012

Zambete - 12 Iunie 2012

"Ma opreste un tip de la securitatea aeroportului:
- Se poate ma uit in bagajul dumneavoastra?
- Depinde, ce anume cautati ?
- Droguri
- In cazul asta, nu."
____

Un tip intarzie la munca. Seful urla la el:
- Trebuia sa fii aici la 8.30!
- De ce, ce s-a intamplat la 8.30?!
____

Barbatul se intoarce acasa. Sotia incepe sa urle la el:
-Ce e cu rujul asta in capul tau?
-Asta nu e ruj, e sange. In casa scarii cineva mi-a tras o teava in cap.
-Da? Norocul tau...
____

"Ii spun unei fete :
- Domnisoara, semanati cu o vedeta de la Hollywood.
- Vai, ma faceti sa rosesc, dar cu cine anume ?
- Cu iapa lui Zorro !"
____

Cand spune un eschimos "buna ziua"?
Dupa ce invata romaneste.
____

Vine un tip cu un copil la doctor:
- Doctore, copilul meu are un an, dar pana acum inca nu a deschis ochii complet.
Doctorul:
- Cred ca ochii trebuie sa-i deschideti dvs. Copilul e chinez.
____

"Am tras cu urechea in timp ce nevasta-mea vorbea la telefon cu prietena ei:
- Nu mai pot astepta pana in weekendul urmator! sopti ea. Vom incerca tot felul de pozitii noi, iar eu sunt dispusa sa fac absolut tot ce el imi va cere...
Pacat, imi zic,...ar fi fost o surpriza frumoasa, insa cred ca nevasta-mea ar trebui totusi sa ma intrebe mai intai despre programul meu de munca, deoarece in weekendul asta voi lucra departe de aici."
____

In timpul slujbei de duminica, babuta se apleaca spre urechea mosului:
B - Tocmai am dat drumu' la un partz lung, dar silentios, ce sa fac ?
M - Schimba-ti bateria din aparatul auditiv... si nu mai zbiera.
____

"Un sfat pentru cei care au copii mici:
Daca bebelusul tau are probleme cu somnul, nu-i pune o picătură de palinca în sticla de lapte.
Este mult mai eficient dacă-i pui o picatura de lapte intr-o sticla de palinca.
Face minuni, va spun... fiu-miu doarme de opt zile neintrerupt."
____

"Exista o singura pozitie in care nu pot sta cand sunt beat: in picioare."
____

Cea mai mare minciuna care ti-o spui dimineata :
"Inca cinci minute si ma dau jos din pat."
____

Doi cowboy in Vestu Salbatic:
- Eu am cea mai rapida mana din Vestu Salbatic!
La care celalalt:
- Eu am o prietena!
____

Opticianul:
- Ai făcut bine ca ai venit la control, cu siguranta vederea ta e grav afectata.. A fost ceva in mod special care te-a determinat sa crezi ca ai nevoie de ochelari??
- Da. Am stiut că ceva e în neregulă atunci când soţia mea a început să mi se para atractiva.
____

Doi proaspat casatoriti in pat. Dupa 4 minute, ea foarte nervoasa:
- Macar cafea stii sa faci?
____

"Nici bine nu am aterizat pe Otopeni, după o săptămâna in Ibiza cu băietii, si primesc un sms de la sotia mea:
'Sper că te-ai distrat dobitocule, valiza ta e in fata casei!!'
Atunci m-am gandit:
'Pai atunci valiza cui am carat-o eu o saptamana prin Ibiza??' ”
____

Incident la secţia de votare numărul 34 după ce pompierii de la descarcerare au fost nevoiţi să taie cabina de vot în care Oana Roman rămăsese blocată...
____

Irina Loghin nu s-a prezentat la vot pentru ca nu a avut cu cine sa-l lase acasa pe Fuego...
____

"Fiica mea are o gramada de postere cu Fuego in camera ei. Incep sa cred ca e lesbiana..."
____

Un preot a tinut slujba si se pregateste sa tina predica!
- Dragii mei frati, azi vom vorbi de minciuna mincinosilor! Cati dintre voi isi aduce aminte ce spune capitolul 33 din Evanghelia Sfantului Luca?
Toata lumea ridica mana si atunci preotul continua:
- Bun, tocmai la asta ma refeream. Evanghelia Sfantului Luca nu are decat 24 de capitole!
____

Oana Roman lansează campania „Mănâncă româneşte! Cu furca, nu cu furculiţa”
____

Cum de Bear Grylls poate supravietui in Africa, si africanii nu?!?!?
____

Irinel Columbeanu a primit custodia celor trei bucureşteni care l-au votat...
___________________________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...