luni, 18 iunie 2012

Zambete - 18 Iunie 2012

"Aseara au intrat hotii peste mine, in cautarea banilor. M-am ridicat din pat si am inceput sa ii caut cu ei !"
____

Fiul:
-E adevarat, taticule, ca in unele parti ale Africii barbatul nu isi cunoaste sotia decat dupa casatorie?
Tatal:
-La fel se intampla in toate tarile, fiule !...
____

- Parinte, oare e bine sa profiti de pe urma greselii unui om? intreaba un enorias pe pastorul bisericii.
- Bineinteles ca nu, ii raspunde acesta.
- Esti sigur?
- Da, fiule, absolut...
- Bine, parinte. In acest caz, ma intrebam daca te-ar deranja sa-mi inapoiezi taxa de nunta, de anul trecut?
____

Inainte, cand cineva era deprimat, se gandea sa-si taie venele... acum, se gandeste sa-si stearga Facebook-ul...
____

Un politist astepta autobuzul in statie, langa el mai vine si o mama cu un copil de 8 ani.
Copilul: - Mama, dar de ce nu a ajuns inca autobuzul?
Mama: - Pentru ca acum il spala, ca era foarte murdar?
Copilul (peste 5 minute): - Mama, de ce nu a ajuns inca?
Mama: - Pentru ca acum ii umfla cauciucurile, fiindca erau desumflate?
Peste alte 5 minute, copilul: - Acum de ce nu a mai ajuns?
Mama: - Pentru ca acum il vopsesc ca sa fie mai frumos?
Politistul incepe sa se dea cu capul de zid: - Ce tampiti, acuma si-au gasit si ei sa-l vopseasca?
____

"Bat azi in usa la baie:
- Esti dezbracata?
- Nu - zice cumnata-mea
- Ok, anunta-ma cand esti, ca trebuie sa intru sa-mi iau aparatul de barbierit"
____

"Aseara m-am uitat cu fiu-miu(care are 4 ani) la un film cu mafioti. Azi dimineata am gasit hamsterul surorii lui inecat pe fundul cazii, cu o piesa de lego legata de picior."
____

-Stii ce este mai rau decat sa gasesti un vierme in timp ce mananci un mar?
-Ce e, ma?
-Ca in timp ce mananci un mar, sa gasesti o jumatate de vierme.
____

"Înainte, fetele găteau ca mama, acum fetele beau ca tata!"
____

El: "Azi-noapte am tras o sperietura zdravana cand am vazut ca mi s-a rupt prezervativul...
Din fericire am reusit in ultimul moment sa salvez laptopul..."
____

In cazul in care rata de promovare la bac, anul acesta, va fi la fel de scazuta ca anul trecut, ministrul educatiei va da vina pe voltaj... In cazul in care va fi mai mare, vara asta nu se doarme.
____

Discuta doua blonde:
-Am cumparat niste dolari...
-De ce nu euro?
-Dolarii sunt mai ieftini!
____

"Când am văzut-o prima data, s-a uitat la mine, a chicotit şi a zâmbit. Când am vorbit cu ea, s-a uitat la mine, a chicotit şi a zâmbit. Când am invitat-o in oras, ea s-a uitat la mine, a chicotit şi a zâmbit. Când am făcut prima data dragoste, s-a uitat la mine, a chicotit şi a zâmbit. Când am rugat-o să se căsătorească cu mine, s-a uitat la mine, a chicotit şi a zâmbit. In ziua nuntii noastre, s-a uitat la mine, a chicotit şi a zâmbit. La prima aniversare a căsătoriei noastre, s-a uitat la mine, a chicotit si a zambit...
Abia atunci mi-am dat seama că era retardata mintal..."
____

"Am fost invitat la o intalnire a Organizatiei Pesimistilor.
Nu m-am dus pentru ca eram sigur ca nu vine nimeni..."
____

„Este o situatie arhidificila sa ajungi la un consens cu tine insati cand ai o sumedenie de alternative!” - s-a gandit o blonda, privindu-si critic garderoba!
__________________________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...