miercuri, 13 iunie 2012

Zambete - 13 Iunie 2012

- Iubitule, daca iau carnetul, ce masina imi iei ?
- Whirlpool...
____

Fetita:
- Tata... un baiat de la scoala mi-a spus ceva ce nu inteleg... mi-a spus ca am parbrizul frumos, un portbagaj smecher, niste sasiuri tari, amortizoare excelente... Ce inseamna asta?
- Tatal:
- Spune-i asa... ca de indrazneste sa-ti ridice capota ca sa verifice uleiul , o sa-i rup teava de esapament!
____

De unde vine denumirea de Yeti pentru Omul zapezilor ?
Din Moldova! O fetita de moldovean l-a vazut prima data si i-a zis lu’​ maica-sa :
– Ieti , mama!
____

Pacientul:
- Domnule doctor, mi se intâmpla ceva ciudat de mai multa vreme: imi sta tot timpul sculata…
Doctorul il consulta si spune:
- Pai, e prea scurta si nu are cum sa atârne...
____

- Alo, familia Lupulescu?
- Nu, greseala. Aici e familia lu Popescu!
____

Discuţie între bărbaţi:
- Eu am întotdeauna ghinion!
- De ce?
- Păi să vezi: ieri găsesc un portofel. Mă uit în el, era gol! Astăzi găsesc un costum de baie sexy pentru femei. Mă uit înăuntru, era gol!
____

Se întâlnesc doi manageri:
- Eşti foarte supărat. S-a întâmplat ceva?
- Da, soţia mi-a găsit o nouă secretară.
- Blondă sau brunetă?
- Cheală!
____

- Medicul mi-a recomandat insistent sa incetez chefurile.
- Care medic?
- Cel de deasupra noastra!
____

- Este masina un obiect de lux? - ii intreaba profesoara pe elevi.
- Nu, doamna, raspunde unul dintre ei, dar benzina, da, este!
____

O tipa la dentist. Suna telefonul ei, nu raspunde nimeni.
In 5 minute suna mobilul din nou, iarasi nu raspunde nimeni.
A treia ora incepe sa sune, doctorul enervat raspunde:
− Alo? Cine este?
− Sunt sotul doamnei, si tu cine esti? Unde e nevasta mea? Da-mi-o la telefon!
− Scuze, frate, ea nu poate vorbi acum, asteapta 5 minute, eu termin, ea scuipa si te suna inapoi, ok?
____

- Auzi fa, Marie, imi pare ca gaina cea alba e cam trista. Facem o zeama din ea?
- Ci sa zic, Ioane, daca tu crezi ca asa se inveseleste...
____

O femeie cu voce baritonala vine la un doctor:
- Buna ziua, doctore!
- Vai doamna, dar ce aveti la gat?
- Margele...
____

- Sunteti casatorit?
- Nu, pur si simplu nu arat prea bine astazi.
____

Girafa si iepurele povestesc. Spune girafa:
- O, nu iti poti inchipui cit de bine e sa ai un git asa de lung. Daca maninc o frunza, o pot savura asaaaaa de mult.
Iepurele:
- Ai vomitat vreodata?
____

Mama catre fiica :
- Gaseste-mi si mie un tip, printre prietenii tai..
- Da' tata ce are, de ce nu-ti mai place ??
- E insurat...
____

Tiganul catre puradel:
- Ia-l pe bunicul, pune-l in roaba si arunca-l in prapastie, ca nu mai am cu ce sa-l hranesc! Si poti sa arunci si roaba, ca nu ne mai trebuie!
Se duce asta, il arunca pe mos si se intoarce cu roaba.
- Pai, nu ti-am zis mo sa arunci si roaba ca nu ne mai trebuie ?
- Si pe tine cu ce te duc la prapastie, teteo?
____

In spatele fiecarui om mare sta o persoana care nu poate vedea filmul...
____

Daca femeile au probleme cu parcarea, este din cauza ca barbatii le mint despre cat inseamna 20 de cm...
____

"Soacra-mea a murit in urma accidentului frontal pe care l-am avut aseara. Eu am avut noroc ca purtam centura, si mai mult decat atat ea era intr-un Mini in timp ce eu conduceam un camion..."
____

- Fiica mea, când ţi-am spus să vii acasă ca Cenusareasa, am avut în vedere la ora 24:00, şi nu cu un singur pantof şi fără rochie!
____

- Niciodata la Serviciul meteorologic n-a fost directoare o femeie. Ma intreb oare de ce?
- Probabil fiindca vremea e si asa destul de schimbatoare.
____

Vine soţul seara acasă, obosit de la muncă...
Soţia:
- Dragul meu, spune-mi, există ceva pe lumea asta mai important ca dragostea?
Soţul, furios:
- Iar nu ai făcut mâncare?
____

Cum faci un măgar curios?
…Îţi spun mâine.
____

Astazi Oana Roman a ars 1500 de calorii in trei minute.
A uitat pizza in cuptor...
____

Pe o punga de chipsuri Fritos:
Puteti fi un castigator ! Nu e necesar sa cumparati. Detalii in interior.
(asta probabil e o invitatie sa ciordesti punga )
____

Un student la medicina, inainte de examen sa se puna bine cu profa, ii cumpara un buchet de flori si asteapta pe hol sa intre la raspuns... Dupa cateva minute, trece pe langa el o asistenta si-l intreaba:
- Sunteti de la "Iarta-ma?"
La care studentul:
- Nu, suntem de la "Trece-ma"
____

Profesoara le vorbeşte elevilor despre proverbe şi zicători, dându-le şi acest exemplu:
"Cine n-are un bătrân, să-şi cumpere."
- Elev Bulă, tu ştii ceva asemănător?
- Desigur, d-na profesoară!!!'Cine n-are un prezervativ, să-şi cumpere!'
____

- Măi Gheorghe, avem un nou prim-ministru: Mihai Răzvan Ungureanu.
- Hmm...,nu mai scăpăm deloc de ungurii ăştia!...
__________________________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...