duminică, 17 iunie 2012

Zambete - 17 Iunie 2012

- Care e diferenta dintre "Ah" si "Oh"?
- Vreo 10 cm...
____

- Care este diferenţa dintre un barbat si un vibrator?
- Unul este rece, fara inima, complet lipsit de sentimente, iar celalalt are nevoie de baterii...
____

Stiti care-i diferenta dintre COMPLET si TERMINAT?
Daca te casatoresti cu persoana potrivita, esti COMPLET!
Daca te casatoresti cu persoana nepotrivita, esti TERMINAT!
Si daca persoana potrivita te prinde cu persoana nepotrivita, atunci esti COMPLET TERMINAT!
____

Care este diferenta dintre un politist si o diaree?
R: Nici macar una!!!
____

Care este diferenta dintre un politist si un flamand?
R: Flamandul se mai si satura!!!
____

Care este diferenta dintre un politist si o vaca?
R: Vaca iese la asfalt cand e satula, iar politistul cand e flamand
____

Un bărbat intră în magazinul de pantofi.
Se uită ce se uită, şi cere vânzătoarei să îi arate o pereche de pantofi.
Îi ia şi încearcă. Vânzătoarea îl întreabă:
- Cum sunt?
- Mă strâng puţin - răspunde acesta.
- Încercaţi să scoateţi limba - spune vânzătoarea.
- Thoth mă strângh phusin…
____

Mai bine de o treime dintre cei care au raspuns sondajului privind favorita la castigarea EURO 2012 considera ca Romania ar fi avut prima sansa daca jucatorii nationalei nu ar fi boicotat Ucraina datorita conditiilor arestarii Iuliei Timosenko. Ucraina a anuntat boicotarea Romaniei dupa arestarea lui Nastase in cazul matusei Tamara.
____

Doi ardeleni se reintalnesc dupa multa vreme.
- Unde ai fost anul trecut in concediu?
- La Constanta.
- Si cum o fost?
- Infiorator! Imediat ce am ajuns in gara, eu am fost batut mar si nevasta-mea o fost violata!
- Groaznic! Si anul asta?
- Tot la Constanta.
- Si-o fost totul OK?
- Da de unde! Chiar in gara, eu am fost batut mar si nevasta-mea o fost violata!
- Oau! Si la anul unde plecati?
- Pai, nevasta-mea vrea tot la Constanta…
____

Un profesor de filozofie i-a intrebat pe studenti o singura intrebare la testul final. Aceasta intrebare era:
-Cum vei demonstra ca acest scaun este invizibil?
Majoritatea studentilor au inceput sa scrie texte de 5 pagini, cu demonstratii care mai de care mai sofisticate.
Insa nota 10 a luat-o cel mai lenes student. Raspunsul lui:
-Care scaun?
Morala: Nu complica lucrurile
____

Un tip, in Vama Veche, se uita la o blonda foarte grasa si ii zice: "Ia pune puțin mana in șold... Ia uite... arati fix ca o halba de bere !".
____

Un tigan roman a dat un anunt la ziar: "Caut de lucru. Cersesc impecabil în opt limbi."
____

Femeia şi hainele se aleg la lumina zilei.
____

Curajul bărbaţilor nu e aşa de rar cum se crede, dovada cît de mulţi se însoară.
____

Dragostea e oarbă, dar casatoria îi redă vederea.
____

Un politist opreste un vitezoman.
Vitezomanul - Daca imi raspundeti la o intrebare, va platesc amenda dublu, daca nu raspundeti, imi dati voie sa plec mai departe?
Politistul - O.K.
V - In ce luna se nasc copiii negrilor ?
Sta asta, se gandeste, se gandeste si spune sec:
- Nu stiu. As vrea, totusi, sa imi spuneti.
V - In luna a noua.
Mai sta politistul ce sta si il prinde pe altul caruia ii spune:
- Dom'le, ai depasit viteza legala cu 60 de km/h, dar ca sa nu spui ca sunt rau, iti pun o intrebare, daca stii, pleci, daca nu, platesti amenda.
Soferul - Ia zi, dom'le!!!
Politistul - In ce luna se nasc copiii negrilor?
Soferul - ???
Politistul - In luna septembrie, dom'le!!!
____

John intra val-vartej in biroului lui Sir.
- Sir, se revarsa Sena !!!
- Bai, John, dar esti nepoliticos, asa se intra? Iesi afara si intra asa cum se cuvine.
Iese John afara si intra la fel de "furios" ca prima data.
- Sir, sir, se revarsa Sena !!!
- Bai, John ,tu esti nesimtit, iesi afara si intra frumos, batand la usa.
Iese John afara si, dupa cateva secunde, se aude o bataie usoara la usa, si cu permisiunea lui Sir, John intra inauntru si cu mana indreptata spre podea zice:
- Sir... Sena .
____

Intr-o barca erau 99 de pinguini. Barca s-a rasturnat. Cati pinguini au mai ramas in barca?
R: 66.
____

El: De ziua mea, inainte sa suflu in lumanarile de pe tort, nevasta-mea mi-a zis: "Pune-ti o dorinta, dar sa nu-mi spui ce ti-ai dorit ca nu se mai indeplineste"
Asa ca am inchis ochii, am suflat in lumanari si mi-am dorit sa fim impreuna toata viata. Apoi am deschis ochii si i-am spus exact ce dorinta mi-am pus.
____

"Eram acasa pe canapea si ma uitam la Suedia-Anglia cand, la un moment dat, mi s-a parut ca aud un idiot cu o vuvuzela pe stadion.
Pana la urma s-a dovedit a fi doar nevasta-mea care imi povestea ce a facut azi la serviciu..."
__________________________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...