luni, 25 iunie 2012

Zambete - 25 Iunie 2012

- Mi-ai stricat tineretea! - a spus femeia.
- Iar tu mi-ai mancat viata - a spus barbatul.
- Ai baut, ai fumat, m-ai batjocorit.
- M-ai cicalit, m-ai certat si m-ai lovit cu tigaia.
- Esti un nimic in pat.
- Iar tu in pat esti ca un cub de gheata!
- Castigi foarte putin.
- Iar tu cheltui prea mult.
- Nu mi-ai cumpara niciodata o blana sau un parfum. Ce sa vorbim, nici macar flori nu mi-ai adus niciodata!
- Iar tu ma hranesti ca pe un caine.
- Mi-ai transformat viata intr-un lung sir de suferinte.
- Tu mi-ai otravit viata.
- Deci, asta inseamna ca suntem chit, dragul meu?
- Da, soarele meu... Nici o suparare!
____

El si ea stau pe o banca in parc...
- Ce faci ? - zise ea
- Ma gandeam... Tu?
- Si eu ma gandeam, dar tu la ce te gandeai? - zise ea.
- La ce te gandesti si tu - a fost raspunsul.
- Porcule !
____

Stii cum iti dai seama ca nu mai ai bani pe card fara sa-l verifici la bancomat sau on-line? Cardul e la tine in portofel, nu la ea in geanta.
____

Culmea vizualitatii: sa ai ochii albastri si sa vezi stele verzi.
____

"Il priveam astazi cu compasiune pe cainele meu cum se straduia saracu' sa sape in pamant pentru a ingropa un os, sa aibe si el probabil pentru zile negre. 'Ce mult semanam, prietene!' ii zic, aducandu-mi aminte ca si eu patesc la fel, avand grija sa ascund de nevasta-mea si ultimul maruntis care imi mai ramane cateodata prin buzunare..."
____

Ion si Maria mergeau pe strada.
- Ma Ioane, io is lesbi.
- Ce-i aia ?
- Vezi femeia aia de pe strada ?
- Da o vad si cei cu ea ?
- Mie imi place de ea si as vrea sa fac sex cu ea.
Sta Ion un pic dupa care zice:
- Tu Marie, cred ca si io is lesbi.
____

- Şi vreţi să spuneţi că soţul dumneavoastră s-a spânzurat? o întreabă judecătorul pe tânăra văduvă.
- Da, domnule judecător, răspunde aceasta.
- Şi cum explicaţi atunci mulţimea de vânătăi pe care le are?
- S-a spânzurat cu un elastic...
____

Care este asemanarea dintre jazz si manele?
Maneaua are 3 note si este cantata in fata a 3 mii de oamenii iar o piesa jazz are 3 mii de note si este cantata in fata a 3 persoane.
__________________________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...