vineri, 22 iunie 2012

Zambete - 22 Iunie 2012

Un tip intra in cabinetul unui doctor.
-Doctore, doctore... imi cade parul!
-Iesi afara, abia am maturat!
____

Politistul il chestioneaza pe conducatorul auto internat in spital:
- Cum a avut loc accidentul?
- Conducatoarea autoturismului din fata mea a semnalizat schimbarea directiei de mers catre stanga.
- Si?
- Si, contrar tuturor previziunilor mele, a virat la stanga.
____

Daca te apropii de cineva care doarme si ii strigi din toate puterile la ureche "treisprezece", el va sari in sus si va privi nedumerit in jur. Acest lucru demonstreaza inca o data natura magica a numerelor misterioase!
____

- Iubitule, am slabit 2 kg!
- Te-ai demachiat?
____

Cel mai nasol la sex în grup este faptul că s-ar putea să dezamăgeşti două femei în loc de una!
____

Ion, proaspat casatorit cu Maria, la consilierul familial, discutand despre aspectele sexuale ale relatiei.
- Domnule consilier, trebuie sa va anunt faptul ca ieri am atins perfecta compatibilitate sexuala cu Maria!
- Da?!?... Cum asa?!?
- Pai, ieri ne-a durut capul pe amandoi...
____

Noul film al lui Sergiu Nicolaescu, actor principal Adrian Nastase: "Un fleac... M-am ciuruit..."
____

Incepand de azi, Nastase o sa aiba suficient timp sa isi numere ouale...
____

E momentul ca Ponta sa plagieze gestul profesorului sau de doctorat (adica Adrian Nastase). Curaj, Victoras!!!
____

"Ce bine era dacă si Kurt Cobain ar fi avut tirul lui Adrian Năstase..."
____

Ce pervers si Năstase! A vrut să-si facă mai multe găuri pentru când intră la puscărie.
____

N-am văzut nici un pic de sânge, desi Năstase cică are trei plăgi. Tot mai gravă e starea lui Ponta, care are un singur plagiat, dar bun.
____

Traian Băsescu: „România a luat măsuri anti-caniculă cu un an înaintea altor tări”
____

- Premierul Ponta s-a deplasat la spitalul Floreasca!!!
- Si ce-i ciudat in asta? Doar e doctor!
____

"Cică Năstase va fi operat de doctorul care a făcut prima operație de schimbare de sex din România, deci până la urmă va fi bine."
____

Stiri de ultima ora!!
Adrian Nastase a fost operat de Dr. Ciomu!
Operatia a decurs excelent!
____

După tot tam-tam-ul cu Adrian Năstase, un lucru este sigur: Adrian Năstase trage prost.
____

Au fost ridicate mai multe arme "letale" cu care Nastase a vrut sa se sinucida:
Un arc cu sageti cu ventuza in varf.
Un pistol cu gaze.
Un pistol cu apa.
Mai multe cutite si sabii marca "only for kids" , din plastic.
Precum si mai multe truse "LEGO", pentru a preveni construirea ulterioara a altor arme periculoase.
____

Semne de imbatranire:
1. Dormi separat de dintii tai.
2. Incerci sa indrepti incretirurile de la ciorapi, dar constati ca nu ai ciorapi pe tine...
3."Noptile in care lipsesti de acasa" se consuma pentru paza rosiilor de pe tarla.
4. Orele tale de "fericire maxima" se consuma cu motaitul.
5. Daca te duci in concediu, obosesti inainte de a ti se termina banii.
6. In agenda ta de adrese, ai tot mai multe nume la litera "Dr.“
7. Zaci in balansoar, dar nu reusesti sa te si legeni.
8. Farmacistul iti este cel mai nou prieten.
9. Te consideri norocos, daca iti gasesti masina in parcare.
10. Iti trebuiesc doua ore ca sa-ti gasesti ochelarii de pe frunte.
____

Discuţie între doi prieteni:
- Hmm, stau şi mă gândesc, oare ce găseau interesant mai demult femeile la bărbaţi ?
- Când mai demult ?
- Înainte de a apărea banul !
____

"Intru in casa si gasesc o foaie pe masa din bucatarie 'In caz de incendiu, intoarce foaia!'. Rupt de curiozitate, intorc biletul, pe spatele biletului scrie, 'In caz de incendiu, boule, nu acum!' "
____

Un barbat isi suna sotia acasa si spune:
- Draga, am fost invitat sa merg la pescuit in Canada cu seful meu si cativa prieteni de-ai lui. Vom fi plecati pentru o saptamana. Este o oportunitate pentru mine sa obtin acea promovare pe care am asteptat-o, asa ca ai putea sa-mi impachetezi suficiente haine pentru o saptamana, undita si trusa mea de pescuit?
Vom pleca de la birou si voi trece in fuga pana acasa sa-mi iau lucrurile ... Oh, te rog, pune in bagaj si noua mea pijama de matase albastra. Sotiei i s-a parut putin dubios ce a auzit, dar, ca o sotie buna ce era, a facut exact ce a rugat-o sotul ei.
Weekendul urmator sotul s-a intors putin obosit dar, de altfel aratand bine.
Sotia l-a intampinat acasa si l-a intrebat daca a prins multi pesti.
El a spus:
- Da! O multime de somoni si cativa pesti spada. Dar de ce nu mi-ai impachetat noua mea pijama de matase bleu, asa cum te-am rugat?
Sotia replica:
- Dar am facut-o. Am pus-o in trusa ta de pescuit.
____

Un cuplu in scara blocului. Tipa spune:
-Saruta-ma din nou si voi fi pentru totdeauna a ta.
Tipul raspunde:
-Fir-ar! Mersi ca m-ai prevenit!
____

Un tip intra cu sotia intr-un bar, o aseaza pe ea la o masa si merge sa cumpere ceva de baut. In timpul asta o prostituata se apropie de sotia lui si-i sopteste la ureche:
-"Astuia sa-i ceri banii inainte sa faci sex cu el, are obiceiul sa nu plateasca..."
____

Ce zice o blonda cand face sex cu un negru?
-Oooooo... E NEAGRA!
____

- Hai fiule, încă un pas, încă un pas, încă unul, aşa, aşa, micuţ, încet-încet! Marieeee, adu' repede camera video să îl filmăm pe fecioraşul nostru, a venit de la balul de absolvire!
__________________________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...