vineri, 8 iunie 2012

Zambete - 8 Iunie 2012

Crezi ca ceapa este singura leguma care te face sa plangi?!? Hmmm…Te-a trosnit cineva vreodata peste mecla cu un dovleac?
____

O baba si mosul ei se uitau la TV. La un moment dat, baba exclama:
-Ia uite, nenorocitii, dau filme p**no si ziua!
La care mosul raspunde:
-Daca ti-ai pune ochelarii, ai vedea ca e o imagine cu Fidel Castro mancand banane!
____

La un concurs de atletism:
- Tata, astia care alearga, o sa ia toti premii?
- Numai primul dintre ei, fiule.
- Atunci ceilalti de ce mai alearga?
____

"Eram in gara la Falticeni, cand ma abordeaza o reprezentanta de la Colgate:
- Stiati ca o persoana obisnuita isi spala doar 30% din dantura?
- Domnisoara - zic - suntem in Falticeni, aici o persoana obisnuita doar 30% din dantura are.."
____

Un terorist intra intr`un petshop si striga:
-Am o bomba, in 30 de secunde sa fiti toti afara!
Din fundul magazinului, o broasca testoasa:
-Sa mori tu!
____

Un muncitor termina de pus mocheta intr-o camera dupa care vrea sa iasa sa fumeze o tigara. Cum nu-si gaseste pachetul de tigari se intoarce in camera sa-l caute. Vede o umflatura chiar in mijlocul camerei, sub mocheta proaspat pusa. Isi zice ca nu are sens sa scoata mocheta pentru un pachet de tigari, asaca isi ia ciocanul cel mai mare si arde vreo doua lovituri ca sa niveleze locul.
Tocmai atunci intra in camera proprietarul, care-i spune:
- Uite, ti-am gasit pachetul de tigari, l-ai lasat in bucatarie. ​Acum de-as mai gasi si hamsterul, ca nu e pe nicaieri...
____

El: Pentru ca prietena mea nu crede in sexul inainte de casatorie, am decis ca a venit momentul sa-i pun marea intrebare. Asa ca am rezervat o masa la restaurant, am servit o cina romantica la lumina lumanarilor si inainte de desert am tras aer in piept si i-am spus: " Pot sa ma culc cu sora-ta??"
____

- Ce obrăznicie! Eu îţi spun că nevastă-mea are un copil şi tu mă întrebi de la cine?
- Linişteşte-te, nu te enerva, am crezut că ştii!
____

Leana şi Costel, ţărani din satul X, şi-au cumpărat de curând o vacă.
Într-una din zile, Costel începe să-şi citească ziarul. Deodată peste el dă buzna fii-su:
- Mă tată, mă! O dat vaca cu copita în mine!
Costel fără să ezite:
- Fă Leană, ia treci încoa'!
- Ce e, mă Costele?
- Fă, ia zi tu, de ce dăduşi cu piciorul în copil?!
____

Culmea inocentei: o calugarita care lucreaza intr-o fabrica de prezervative si crede ca face saculete de dormit pentru soricei.
__________________________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...