sâmbătă, 16 iunie 2012

Zambete - 16 Iunie 2012

Se spune ca o fata desteapta are printul ei, dar intre timp se distreaza cu tot regatul.
____

Va place sau nu, dar cel mai bun dulap pentru haine ramane scaunul !!!
____

90% dintre femei au recunoscut ca nu le plac barbatii imbracati in roz.
In mod ironic, 90% dintre barbatii imbracati in roz au recunoscut ca nu le plac femeile.
____

Dragostea - nebunie temporară care se lecuiește odată cu căsătoria!
____

La frizerie:
- Cum doriți să vă tund?
- Păi,cheliți-mi ceafa pe partea dreaptă pînă spre creștet,apoi făceți-mi niște scări în stînga, după care o șuviță peste ureche...
- Scuze,domnule,noi sîntem profesioniști,nu stăm de glume.
- Dar eu ceream doar tunsoarea ce mi-ați făcut-o acum o lună...
____

Mama aude galagie in coridor, in toiul noptii. Iese din dormitor si il vede pe Bula cu o umbrela in mana.
-Unde pleci in toiul noptii?
-La bordel.
-Ai tampit! Mucosule! Treci la culcare imediat.
Dupa vre-o jumatate de ora iar aude galagie. Iar Bula.
-Unde pleci iarasi?
-La bordel.
-Treci imediat in camera ta.
-Bine, atunci mai vedem noi cum ajunge tata pe ploaia asta acasa...
____

De ce nu poate Stevie Wonder sa-si vada prietenii?
Pentru ca e insurat.
____

Un cowboy batran a intrat intr-un bar si comanda o cafea. Pe cand isi bea cafeaua, langa el se aseaza o tanara. Cere o cafea, apoi se intoarce catre cowboy si-l intreaba:
– Esti un cowboy adevarat?
El ii raspunde:
– Mi-am petrecut toata viata imblanzind taurii, mergand cu cirezile, concurand la rodeouri, reparand tarcurile, ajutand la nasterea viteilor, descarcand fanul in iesle, facand curatenie in grajduri si hranindu-mi cainii de paza, asa ca, da, cred ca sunt un cowboy adevarat.
La care, fata ii spus:
– Eu sunt lesbiana. Imi petrec toata ziua gandindu-ma la femei. De cand ma scol, dimineata, ma gandesc numai la femei. Cand fac dus, ma gandesc la femei. Cand ma uit la TV, ma gandesc la femei. Ba ma gandesc la femei chiar si cand mananc. Se pare ca totul ma face sa ma gandesc la femei.
Cei doi isi beau cafeaua in tacere...
Dupa o vreme, de cealalta parte a batranului cowboy se aseaza un barbat, care-l intreaba:
– Esti un cowboy adevarat?
La care cowboyul ii raspunde:
– Asa am crezut dintotdeauna, dar tocmai am descoperit ca sunt lesbiana.
____

- Cine ţi-a făcut cunoştinţă cu actuala soţie?
- Am cunoscut-o întâmplător, nu pot învinui pe nimeni.
____

Suna telefonul:
-Alo?
-Buna frumoaso. Ai iubit?
-Da,si il iubesc foarte mult. Cine esti?
-Fratele tau si ii spun lui tata.
Dupa ceva minute...
-Alo?
-Buna. Ai iubit?
-Nu. Cine esti?
-Sunt iubitul tau, nenorocito. Ce faci? Ma inesli?
-Nu,te rog sa ma intelegi mi-a facut fratele meu o farsa si o sa-i spuna lui tata.
-Glumeam. Sunt tatal tau. Esti pedepsita.
____

- Fiule, ai fumat vreodata iarba?
- Tata, eu sunt fiica ta.
____

Asistentul : Domnule doctor este aici un pacient care se crede invizibil .
Doctorul : Spune-i ca nu pot sa-l vad acum !
____

Un manelist care a rămas fără dusmani, s-a sinucis!
____

În urma unei verificări de rutină, un inspector OPC a găsit zeci de peşti morţi într-o conservă.
____

În Norvegia, sub semnul "sens giratoriu" este scris: "NU mai mult de trei ori!"
____

- Draga, de astazi, dupa 12 ani de casnicie, nu te mai iubesc!!!
- Iubitule, eu de acum 12 ani...
____

Un german prietenos, un francez curajos, un american slabut, un chinez unic si un tigan cinstit intra într-un bar. Evreul spune: "Băuturile sunt din partea mea"
__________________________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...