marți, 5 iunie 2012

Zambete - 5 Iunie 2012

- Medicul meu a insistat să trec pe la dumneavoastră, spuse pacientul către psihiatru. Nu ştiu de ce, căci eu am o căsnicie fericită, o slujbă sigură, mulţi prieteni, n-am griji…
- Hm, spuse psihiatrul, luându-şi carnetul de notiţe. Şi de când ai senzaţia asta?
____

Exista doua tipuri de depresie: cea de primavara: "Nimeni nu ma iubeste" si cea de toamna:"Duceti-va naibii toti!"
____

"Doamne, daca nu poti face sa slabesc, fa in asa fel incat sa se ingrase prietenele mele!"
____

"Ieri l-am întâlnit pe Ionel, un băiat zdravăn de 2,50 m din Roşia Montană, care face baie în fiecare dimineaţă în lacul de decantare al cianurilor. Mi-a mărturisit că acolo a întâlnit-o şi pe prietena lui, o blondă superbă, mai înaltă decât el cu două capete, ambele cu ochi albaştri…"
____

Culmea culmilor:
Sa fii tigan si sa mergi la solar.
____

Bărbaţii sunt ca motanii - atunci când se linguşesc pe lângă tine, fie au nevoie de ceva, fie au făcut vreo pacoste!
____

Doi tatici pe coridorul unei Maternitati:
-Fiul meu imi seamana leit.
-Nu e nicio nenorocire, important este sa fie sanatos.
____

Un neamţ vine să studieze în România şi se împrieteneşte cu un român.
După ce îşi termină studiile, îl invită pe român la el acasă. Românul rămâne uimit când vede o casă frumoasă, cu Mercedes la scară şi îl întreabă cum de a reuşit în asa puţin timp să se îmbogăţească.
- Vezi podul ăla? zice neamţul. Ei, din zece saci de ciment, doi îi luam eu, că aşa am învăţat în România.
După un an de zile, neamţul îi întoarce vizita românului şi rămâne cu gura căscată când vede o vilă de 20 de camere, Ferrari în garaj. Îl întreabă cum a făcut la care românul îi răspunde:
- Vezi podul ala ? zice românul.
La care neamţul îi răspunde:
- Care pod?
____

Un credincios este sfatuit de mentorul sau:
-Sa nu uiti niciodata: y=ax2+bx+c
-Da prea-sfinte, niciodata!…
Mai tarziu, tot gandindu-se la ce i-a spus mentorul, ajunge la un invatat pe care il intreaba:
-Ma chinuie o intrebare. Spune-mi te rog ce este y=ax2+bx+c ?
La care invatatul ii spune:
-Aaa, …o parabola!
____

"Un bărbat când merge la baie, se duce să-si rezolve o nevoie fiziologică.
La femei am senzatia că este un eveniment social… vă adunati mai multe acolo, vă puneti la povesti… mă astept că una dintre voi să facă event la facebook la un moment dat. “Merg la baie, vii?” cu invite către toate prietenele."
____

"Bărbatul face marea greșeală să creadă că cearta este despre ceea ce s-a întâmplat atunci, pe loc. Ea nu. Ea știe că cearta aia nu e despre chestia aia ce tocmai s-a întâmplat. Nuuu, cearta este despre TOT ce s-a întâmplat în viața ta… și despre maică-ta!"
____

Era o veverita pe o creanga si vine alta si ii zice:
- Vezi ca te imping...
Si o impins`o.
____

"Cred ca vaca mea fumeaza, nu gasesc o alta explicatie pentru fumul care iese din grajd..."
____

Un tip catre iubita lui:
- Iubito, am ceva super pentru deseara!
- Ce ai?
- Am cumparat prezervative olimpice!
- Cum adica?
- Pai sunt la set: aurii, argintii si in culoarea bronzului!
- Si deseara pe care o sa le porti?
- Pe cele aurii, normal!
- Auzi. iubitule, cred ca ar fi mai bine sa le porti pe cele argintii!
- De ce?
- Pai... poate asa, odata in viata, o sa termini si tu al doilea!
____

"Om invizibil, caut femeie transparenta, pentru a face lucruri nemaivazute."
____

Nedumerire mare intr-o familie de berze. De cateva zile, cei doi pui au inceput sa intrebe: "da' pe noi... cine ne-a adus??"
____

"Locuiesc intr-o garsoniera atat de mica incat daca scapi batista pe jos, zici ca-i covor."
____

"Locuiesc intr-o garsoniera atat de mica incat atunci cand intra soarele, trebuie sa ies eu!"
____

Sotia intreaba de sot:
- Unde ai fost?
- Am plimbat cainele.
- Pai noi nu avem caine!?
- Am facut cunostinta in strada!
____

- Toti cu sotiile normale... numai pe a mea n-o doare niciodata capul! - ofta sotul, tarandu-se din dormitor!
____

Logica Romanului : Daca ceva ii iese prost se roaga ca celorlalti sa le iasa si mai prost.
____

Sotul in fata monitorului, joaca un "shooter". Sotia incercand sa-i atraga atentia:
- Asculta, dragul meu, pentru ce-ti trebuie acesti monstri cand ma ai pe mine?
____

-Cati copii ai?
-Cinci.
-Si cum se numesc?
-Ion, Maria, Ileana, Gheorghe si Ching Hu Wong.
-La naiba! Si ultimul nume?
-Da ce, tu nu stii ca din cinci copii care se nasc, unul e chinez?
____

"Facebook "a cazut" ieri si majoritatea utilizatorilor nu au putut accesa reteaua de socializare intr-un interval de 2-3 ore, aceasta fiind cea mai lunga perioada de cadere a site-ului din ultimii patru ani. Unii utilizatori au fost atat de tulburati incat aproape ca au iesit afara din casa!"
____

- Bula, ce-i tac-tu ?
- Lucrator peste 500 de oameni
- Adica ?
- Tunde iarba-n cimitir.
____

Un individ isi ia ziarul dimineata, sa-l citeasca. In el, la rubrica "decese" e un anunt in care scrie ca a murit. Isi ia telefonul si isi suna cel mai bun prieten
- Ai citit ziarul ? Spune ca am murit !
- Da, am vazut ! De unde suni ?
____

Orice om se simte mai bine atunci cand il vede pe altul ca se simte prost.
____

Bula candideaza pentru postul de purtator de cuvant al presedintelui.Dupa o saptamana primeste prin posta urmatorul raspuns:
,,Acel C.V. pe care ni l-ati trimis este plin de exagerari, distorsiuni, jumatati de adevar si minciuni. Puteti sa incepeti de luni.``
____

Niciodata nu inveti sa injuri corect pana nu conduci prima ta masina...
____

Doua Blonde:
-Ce inseamna Shut Up?
-Taci!
-Calmeaza-te, doar intrebam!
____

Doi amici:
- Am auzit că te-ai însurat, de ce?
- Nu mai voiam să umblu pe la alte femei.
- Şi acum?
- Acum vreau!
____

Duminica dimineata, dupa slujba, preotul se adreseaza credinciosilor:
-"Am o veste proasta, o veste buna si o veste si mai proasta!" Multimea a amutit. "Vestea proasta e ca acoperisul bisericii trebuie schimbat!" Multimea murmura si ofteaza. "Vestea buna e ca avem banii necesari pentru lucrare!" Multimea a rasuflat usurata dar preotul continua: "Si vestea si mai proasta e ca avem banii necesari, dar inca sunt in buzunarele voastre!!"
____

El: "Prima data am facut sex la 12 ani... Pacat doar ca eram singur!"
__________________________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...