marți, 19 iunie 2012

Zambete - 19 Iunie 2012

Lecția de fiscalitate:
Într-o dimineaţă, stăpânitorul unei cetăţi fu trezit de strigătele ce răzbăteau din piaţă: „Hai la mere! Mere dulci cum n-aţi mai gustat!”
Ridicându-se indispus din pat şi privind pe fereastră, văzu un târgoveţ ce vindea mere, înconjurat de o mulţime de muşterii.
„Trebuie să fie tare bune merele alea”, îşi spuse mai-marele cetăţii şi, făcându-i-se poftă, îl chemă pe primul său sfetnic şi îi porunci:
- Ia 5 galbeni şi mergi să cumperi mere de la târgoveţul acela.
Primul sfetnic îl chemă pe paharnic şi îi spuse:
- Uite 4 galbeni, mergi şi cumpără de ei mere stăpânului.
Paharnicul se adresă, la rândul său, stolnicului:
- Poftim 3 galbeni de care să cumperi pentru stăpân mere de la târgoveţul acela.
Stolnicul îl chemă pe primul străjer, îi dădu 2 galbeni şi îl trimise după mere.
Primul străjer îi dădu un galben unui străjer din subordine, iar acela se duse la târgoveţ şi îi luă la rost:
- Hei, ce tot strigi aşa? Ai tulburat somnul stăpânului, iar drept pedeapsă mi-a poruncit să-ţi confisc căruţa asta cu mere!
Zis şi făcut.
Dosi jumătate de căruță, apoi se întoarse la primul străjer, zicându-i:
- Am făcut un târg nemaipomenit! Cu un galben am cumpărat o jumătate din căruţa cu mere a tărgoveţului.
Primul străjer merse la stolnic:
- M-am târguit şi cu cei 2 galbeni pe care mi i-ai dat am putut să iau un sac cu mere!
Stolnicul, repede la paharnic:
- Cu 3 galbeni am luat o tolbă întreagă cu mere.
Paharnicul dosi jumătate din tolbă şi apoi merse la primul sfetnic:
- Iată, cu cei 4 galbeni am luat o jumătate de tolbă cu mere.
Primul sfetnic se înfăţişă dinaintea stăpânitorului cetăţii şi glăsui:
- Măria ta, iată, am îndeplinit porunca. Numai că de cei 5 galbeni n-am putut să târguiesc decât 5 mere.
Mai-marele cetăţii muşcă dintr-un măr şi cugetă: „Hmmm…5 mere pentru 5 galbeni… scump, foarte scump! Şi, cu toate astea, târgoveţul acela avea o mulţime de mușterii…Înseamnă că lumea o duce bine, are bani…Ia să măresc eu birurile!”
____

-Imagineaza-ti, ieri ma suna un tip si-mi spune ca-mi rupe capul daca mai merg la nevasta-sa...
-Pai, nu te mai du!
-Da, dar nu mi-a spus cine e nevasta-sa!
____

El: - Superbo, daca-ti iau fardurile, te "desfigurez" !!!
____

Culmea culmilor - să angajezi doi detectivi şi să îi pui să se urmărească unul pe altul!
____

Unica diferenta intre o masina cu volan in dreapta si una cu volan in stanga, este ca la cea cu volanul in dreapta, femeia te bate la cap din partea stanga!
____

In timpul unei emisiuni TV:
-Adele,ai lansat o piesa extraordinara,'Set fire to the rain'...
Cum ti-a venit ideea?
-Pai... Odata l-am vazut pe Justin Bieber alergand in ploaie...
____

Femeilor le este foarte placut atunci cand sunt numite pisicute. Incercati numai sa numiti asa o femeie si ea imediat isi imagineaza ca este o felina frumoasa, gratioasa si independenta. Si nicidecum paroasa, isterica, primitiva, care face pipi prin colturi si cerseste mancare!
____

Intrebare la scoala: "De ce exista gravitatie? "
Gigel: - Pentru ca oamenii din Emisfera Sudica fiind cu capul in jos sa nu cada in Cosmos.
____

Imediat ce a auzit soneria, bunica-sa lu’ Bula s-a dus la usa si s-a uitat pe vizor:
-“Fugi si ascunde-te” ii zice lui Bula “invatatoarea ta e aici, cred ca vrea sa stie de ce nu te-ai dus azi la scoala!”
Bula:
-“Ascunde-te tu bunico, i-am spus c-ai murit!!”
____

Ea: Merg cu autobuzul catre casa.
Autobuzul este plin. Nu vreau sa ma inghesui pana la aparatul de compostat, mai bine rog o doamna sa imi composteze biletul. Dar cum sa ma adresez oare ? Sa o tutuiesc sau sa ma adresez cu Dvs ? La penultima statie nu a coborat, deci merge pana la capatul de linie. Ma uit mai atent la ea, are o sticla de vin, adica sigur merge la un barbat. Vinul nu este cel mai ieftin, deci barbatul arata bine. In satul meu sunt doi barbati care arata bine: sotul meu si amantul meu. La amantul meu sigur nu poate merge deoarece eu acolo ma duc acum. Inseamna ca merge la sotul meu. Sotul meu are doua amante: Claudia si Rodica. Claudia e in delegatie…
"Rodica, poti sa-mi compostezi si mie acest bilet, te rog ?"
Rodica: "De unde ne cunoastem??????"
__________________________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...