vineri, 11 octombrie 2013

Mai zambim putin - 11 Octombrie 2013

Şeful îşi apostrofează un angajat:
- Eşti cam leneş…
- Şefu’, nu e vina mea. Când eram copil, aveam un ochi leneş. Afecţiunea nu a fost tratată la timp şi s-a răspândit în tot corpul!
____

Deseori, Ion se trezea noaptea, isi scotea verigheta si se bucura de libertate. Apoi si-o punea inapoi, isi imbratisa sotia si adormea.
____

- I-am spus dentistului meu că mi s-au îngălbenit dinţii. Sfatul lui a fost să-i asortez cu o cravată maro.
____

- Nu știu voi, dar eu nu mai conduc în viața mea cu viteză. Mi-am învățat lecția, fraților.
N-am făcut accident sau mai știu eu ce, dar am ajuns la muncă cu 20 minute mai devreme.
____

Iti cade parul? Nu stii ce remedii sa mai incerci sa regenerezi podoaba capilara? Asteptarea a luat sfarsit si iti propunem o solutie minune cu efect garantat. Par imediat. Par intr-o secunda! Par cat vezi cu ochii!
Incearca peruca "miracle hair"!
____

- Iubitule, trebuie sa-ti marturisesc ceva. Cand ai fost plecat week-end-ul ala la Autoshow, te-am inselat.
- Ce Autoshow?
____

Vezi o femeie in fata ta la coada la farmacie care vorbeste in soapta cu farmacista si automat te intrebi:
"Oare ce vrea? Tampoane sau prezervative?"
____

- Am aflat cum sa slabesc, se pare ca e o dieta foarte buna care spune ca nu trebuie sa mai mananci dupa 6. E perfect, oricum 6 hamburgeri sunt destui.
____

Reguli de bune maniere: barbatul intra primul in restaurant... pentru a verifica sa nu fie si amanta acolo!
____

- Tata, cred ca sunt g.a.y...
- Fiule, ai 11 ani. N-ai cum sa stii daca esti g.a.y pana nu vizitezi un preot...
____

- Tatal prietenei mele se enerva asa de tare cand afla ca facem sex, incat am decis sa nu-i mai trimitem filmuletele.
____

Am batut la usa vecinei mele aseara si i-am spus:
- Am o veste buna si o veste proasta.
- Care e vestea proasta? m-a intrebat ea.
- Pisica ta...Tocmai ti-am izbit-o cu masina.
- O, nu!...zise ea, izbucnind in lacrimi. Si vestea buna?
- Am glumit...
- Slava Domnului! striga ea. Serios?
- Da. Nu exista nici o veste buna.
____

Intrebare la Radio Erevan: De ce o duc mai rau romanii dupa 1989?
Raspuns: Nu e adevarat ca o duc mai rau. Doar sunt dusi mai rau..
____

El: Am o masina de spalat foarte ciudata...tot timpul face figuri...ba ca o dor mainile...ca nu mai poate...ca parca eram un cuplu.
____

Langa o prostituata opreste un jeep:
- Ce faci pentru 100 euro?
- Absolut totul.
- Ok, urca, ma vei ajuta sa-mi asfaltez curtea!
____

- Am trecut pe langa un cersetor, avea nevoie de 2 lei pentru un “sendvis”. Bag mana in buzunar, aveam o bancnota de 100 de lei si una de un leu... ii dau un leu si ii spun: "ti-as fi dat 2 dar nu mai am marunt" ...la care cersetorul: "Iti schimb eu".
____

Sotul, intorcandu-se de la munca:
- Bine te-am găsit, iubito! Ohhh, dar ce apetisant miroase! Eşti o gospodină grozavă! Ce avem azi la masă?
- Nu ştiu, că pe cutie scria numai în englezeşte, nu avea eticheta cu traducerea.
____

Cine cauta un barbat bun, intelegator si frumos, nu cauta un barbat, ci trei.
____

Cabral a facut un accident cu ATV-ul pe cand se afla in vizita la ciobanul Ghita. A fost prima data cand ciobanul a vazut negru in fata ochilor.
____

Sutienele cu Push-up sunt ca pungile de Lay's, când le desfaci rămâi dezamăgit de cantitate.
____

Care este asemănarea dintre România şi Japonia?
Amândouă ţările au "trenuri suspendate".
Care este asemănarea dintre România şi Belgia?
Ambele ţări sunt "flamande".
___________________________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...