sâmbătă, 19 octombrie 2013

Mai zambim putin - 19 Octombrie 2013

Ionut s-a dus la doctor fiindca era racit. Dupa consult, el intreaba:
- Domn‘ doctor, pot sa suport adevarul, cand trebuie sa merg iar la scoala?
____

Proverbiala:
Cand doi se cearta... imediat apare al treilea.
____

O tipa, care lucreaza ca ospatarita intr-un restaurant, este trezita in miez de noapte de iubitul ei:
- Scumpo, te rog, vreau si eu un 69 !
- Esti nebun, pui cu brocoli la ora asta ?
____

"Ieri la supermaket am vazut un tip care mi-a amintit de Michael Jackson.
Mi-a zis:
- Hey, nu uita de Michael Jackson!"
____

"Am incercat sa agat o gagica intr-un club de fite:
- Buna, imi zici si mie ce telefon ai?
- Iphone!
- Nu draguta, ma refeream la numar...
- 5, normal."
____

Omul intelept isi face vara sanie si iarna o pune pe foc.
____

Puradelul îl întreabă pe Bulibaşa ce este democraţia:
- Atunci când cheltuim ajutorul social în două zile şi apoi mergem şi luăm ce-i al altuia, aia e democraţia!
- Şi ăla nu zice nimic?
- Ba da, dar aia e rasism!
____

La trei lucruri se pricep şi bărbaţii bine:
- Să însămânţeze femeia
- Să facă războaie
- Să caute în cratiţă
____

O femeie suna disperata la pompieri :
- Alo, pompierii ?
- Da, ce problema aveti ?
- Este un barbat care incearca sa patrunda in casa mea pe fereastra ! Si pare tare excitat !
- Doamna, pentru a rezolva aceasta problema sunati la politie. Nu va putem ajuta cu nimic.
- Ba da ! Are nevoie de o scara mai lunga ca a lui nu ajunge pana la geamul meu !
____________________________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...