duminică, 6 octombrie 2013

Mai zambim putin - 6 Octombrie 2013

La stomatolog vine un pacient nou.
Doctorului i se pare cunoscut, asa ca se uita mai atent la el, dupa care vesel ii spune:
- Ce avem noi aici? Dv. sunteti politistul care m-a amendat ieri in parcare, nu-i asa?
____

- Dragi femei, daca ati avea de ales intre pace in toata lumea si o manichiura perfecta, ce culoare a ojei ati prefera?
____

- Tata, stii, am o problema cu diriginta mea...
- Ei, dragul tatei, stai linistit, nu exista probleme fara solutii, munceste mai mult, acorda mai mult timp invatatului, fii mai atent la ore si totul se va rezolva!
- Nu cred, tata...
- De ce?
- Pentru ca astazi s-a apropiat diriginta de mine si mi-a soptit ca e in luna a doua de sarcina...
____

Cel mai bun mod de a-ti testa barbatul la fidelitate.
Dimineata, cand inca doarme, il intrebi:
- Pleci la a ta sau ramai la mine?
____

- Eu si prietena mea suntem atat de diferiti. Eu exist, dar ea nu!
____

- Nu frânge inima nimănui, că are doar una.
Frânge-i oasele, că are 206!
____

Un copil este un înger ale carui aripi se micsoreaza pe masura ce ii cresc picioarele.
____

- Nu c-aş fi mofturos, dar mereu îmi lipseşte ceva la petrecerile amicilor mei "ajunşi".
Invitaţia.
____

Pana sa apuce sa strige si "riguuuu", un Cocos balbait a fost etichetat drept Cuc.
____

- Am fost la manifestatia pro-maidanezi. Totul s-a incheiat cand jandarmii au pus cainii pe noi.
____

Intrebare catre Guvernul Romaniei:
- Cum se pune corect accentul, profesoooor sau profeeeesor?
Raspuns din partea Guvernului:
- Pe profesor nu se pune accentul deloc.
____

Victor Slav vorbește la meteo despre fenomene naturale, însă el n-a mai pus mâna pe ceva natural de vreo zece ani încoace.
__________________________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...