joi, 3 octombrie 2013

Mai zambim putin - 3 Octombrie 2013

"Vine vecinul meu la mine și-mi spune că are nevoie de un cal pentru 2 zile.
- Uite, alege-ți de-aici, îi zic, întinzându-i cutia de șah!"
____

- Doctore, am inceput sa uit...
- Si... vi se intampla des?
- Ce sa mi se intample?
____

- Doctore, am o problema cu mustele - zice pacientul gonind niste muste imaginare...
- Si ce le dai dom'le la mine... ce le dai la mine ? - se rasteste doctorul alungandu-le la randul lui cu ziarul...
____

- Cum face un sarpe putred de bogat?
- $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
____

- Ce-ai, mă, de ce ești supărat?
- Tocmai am aflat că părinții mei n-au fost de față când m-am născut!
____

Dimineata, in pat. El, cu tandrete:
- Probabil, sunt primul tau barbat!
Ea:
- Astazi, da!
____

Pe mulţi, moartea îi lasă... RECI!
____

Oamenii se împart în 2 categorii: cei care împart oamenii în categorii și cei care nu.
____

- Si ce daca sunt stangaci? Fiecare om are o particularitate!
- Ce tot vorbesti, mai Costica? Eu n-am nici o particularitate.
- Aiurea... ce, tu nu amesteci ceaiul cu mana dreapta?
- Ba da, da' ce-i cu asta?
- Ei, vezi? Un om normal il amesteca cu lingurita!
__________________________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...