miercuri, 16 octombrie 2013

Mai zambim putin - 16 Octombrie 2013

"Într-o zi m-am așezat cu un prieten la un pahar
Vis-a-vis de noi stăteau doi bătrîni.
M-am tot uitat la ei și, după un timp, i-am zis amicului:
- Îi vezi pe cei doi bătrîni din fața noastră? Peste zece ani și noi vom arăta ca ei.
Prietenul meu s-a uitat atent la mine:
- Bă, aia-i o oglindă!..."
____

Aia care spun ca locul femeii e in bucatarie, sunt nebuni. Acolo se pastreaza cutitele!
____

Eu stau, tu stai, el sta. (Imnul de stat)
Doctore, ma chinuie ingrozitor coloana. (Constantin Brancusi)
Posteritatea va crede ca am avut un singur ou.. (Columb)
Prefer rima imbratisata. (Veronica Micle)
Femeile cu picioare lungi sunt cele mai bune la pat. (Procust)
Duc o viata regulata; ma culc la sapte, ma scol la sapte. (Alba ca Zapada)
Femeia model trebuie sa fie tanara. (Corneliu Baba)
A fost nunta cu dar, dar nu cine stie ce! (Zamfira)
N-aveti, cumva, un foc? (Nero)
Si totusi, se invarteste! (Galileo Galilei la un Chef)
Suntem rude dar foarte indepartate (Fratii Grimm)
Eu sunt o exceptie: mi-am facut carul vara. (Nicolae Grigorescu)
Justitia noastra este bolnava. (un doctor in drept)
____

- Ai facut închisoare?
- Nu, cand am ajuns eu acolo era gata facuta.
____

Un turist american, dupa ce a vizitat toate atractiile turistice in China, s-a hotarat sa se intereseze si de oamenii acesteia.
- Ce populatie aveti aici in China?
- Cam 1.5 miliarde.
(Dupa o mica pauza de gandire turistul intreaba)
- Aha, si ce altceva mai faceti aici?
____

Vine Bula intr-o zi acasa si-l intreaba pe ta-su:
- Mai tata, ce-i aia o pompa?
- Un instrument care baga aer sub presiune intr-un cilindru.
- Dar ce-i aia presiune?
- Viteza de miscare a moleculelor.
- Dar ce-i aia molecula?
- O particula foarte mica alcatuita din atomi.
- Dar ce e un atom?
- Mai Bula, dar ce ti-a venit sa ma intrebi de pompa?
- Pai, ne-a spus azi profesoara de istorie ca Mihai Viteazul a intrat in Alba Iulia cu mare pompa.
____

- Ea a sunat dis-de-dimineață. Plângea. Mi-a spus că mă iubește. Eu tăceam. Tăceam și mă gândeam, unde m-am îmbătat așa de tare… și în genere, cine plânge la receptor…
____

- Ioane, ia spune, cum deschideai aseara berea cu dintii?
- Păi cum??... Vasile era așa de beat încât îi era totuna, n-a simtit nimic...
____

- E bine să fii bărbat: nici un fel de extensie, manichiură, pedichiură, tocuri înalte, epilare … etc… te-ai trezit, ai mângâiat ”bijuteriile faberge”, le-ai îndreptat comod și ai plecat.
____

- Citeam ieri pe Facebook, statusul unei fetițe de 10 ani: ”Când vei înțelege că ai nevoie de mine, eu am să mă trezesc deja cu altcineva”…
Nu înțeleg, pe ea cine o inseala? Ursuletul de plus???
________________________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...