miercuri, 23 octombrie 2013

Mai zambim putin- 23 Octombrie 2013

Sergentul:
- Soldat, îmi poți împrumuta 100 de lei până mâine ?
- Sigur, prietene !
- Te adresezi unui superior, deci am să repet: Soldat, îmi poţi împrumuta 100 de lei până mâine ?
- N-am, să trăiţi !
____

- M-am simtit o femeie adevarata atunci cand am asteptat 4 ore pe facebook ca el sa apara on-line, sa-mi scrie "Salut" iar eu sa-l informez ca nu discut cu el!
____

In anii '80, la granita dintre Rusia si China au avut loc conflicte armate. Iata cum relateaza agentia de presa TASS:
"La granita ruso-chineza, in timp ce un grup de tractoare arau falia de demarcatie, avioanele chinezesti le-au atacat."
Agentia China Noua:
"La granita chinezo-rusa, in timp ce un grup de planoare imprastiau ingrasaminte peste campiile cu orez, au fost atacate de tancurile sovietice."
Cum arata stirea difuzata de AGERPRESS:
"Astazi la granita ruso-chineza a avut loc un bogat schimb de experienta pe teme de agricultura."
____

Doi prieteni converseaza:
- Hei ce-i cu tine? De ce ai un ochi vânat?
- Ieri am fost la masa la socrii...
- Ei, si?...
- Stii doar ca ei sunt credinciosi, iar înainte de masa a trebuit sa spunem rugaciunea.
- Si mai departe?...
- Am facut greseala ca, la pasajul "si fereste-ne Doamne de rele", sa ma uit tocmai la mama soacra...
____

Românii, înnebuniţi de un nou joc pe Facebook: ProtestVille, în care aduni protestatari şi manifestezi.
____

Ioana îi dă un telefon Măriei :
- Auzi Mărio ! Mi s-a stricat televizorul şi nu ştiu ce d*acu să-i fac! Bărbatul tău îi cumva acasă?
- Îmi pare rău, dar nu-i acasă. Dacă vrei, ţi-l dau pe-al tău.
____

Prietenul lui Bulă îi dă telefon pe mobil:
- Poţi să mergi la concert?
- Sunt cu o blondă. Dacă nu pot, merg. Dacă pot, nu merg.
___________________________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...