vineri, 25 octombrie 2013

Mai zambim putin - 25 Octombrie 2013

- Am aflat că ai divorţat. De ce? Tocmai acum, cînd soţul tău a ajuns director general în minister?
- Nu mai pot suporta. De cîte ori vreau să-l sărut şi mă aşez pe genunchii lui, începe să-mi dicteze o scrisoare.
____

Ca sa te lasi de alcool iti trebuie multa tarie.
____

Daca va deranjeaza vecinii cu muzica tare pana la trei dimineata, sunati la ora patru si spuneti-le ca v-a placut.
____

Conform unor studii faceboonesciene, prea multe fete au uitat că "la poză" se stă cu faţa, nu cu fundul şi capul întors.
____

Respectă-ți vecinii, nu știi care din ei este tatăl tău !
____

Culmea umilirii conjugale: Cand loviturile pe care le incasezi intr-un minut de la nevasta sunt mai dese decat bataile inimii tale.
____

Gheorghe merge pe drum foarte trist si amarat! La un moment dat se intalneste cu Ion care il vede asa amarat si il intreaba:
- De unde vii?? De ce esti asa de trist?
- De la spital,de la soacra-mea!
- Da de ce,e bolnava?
- Nu,mai rau!
- Ce????
- Se insanatoseste!!
____

- Ma intalnesc cu un prieten ieri. Foarte suparat. Buza sparta, un ochi vanat. Il intreb ce s-a intamplat si zice ca nu stie exact. Memoria ii joaca feste: "Ma duceam la un interviu. Ajung, ma sui in lift. Se mai urca o doamna cu un decolteu foarte adanc. Ma uitam la sanii ei, cand mi-a zis: apesi, te rog, pe unu? Si am apasat. Nu imi mai amintesc ce s-a intamplat pe urma..."
____
Acum cateva zile, pentru cateva ore, s-a blocat facebook-ul.
Oamenii umblau disperati pe strazi cu pozele lor in mana si se intrebau unii pe altii:
- Iti place? ??
____

- De ce folosesc oltenii perfectul simplu atunci cand vorbesc?
- Pentru ca sunt simpli si perfecti.
____

- Scuzati-ma, domnule, pot sa vorbesc cu dumneavoastra?
- Sigur, intra, ce pot sa fac pentru tine?
- Stiti, sunt angajatul aceste firme de peste zece ani.
- Asa..
- Nu vreau s-o iau pe ocolite. As vrea o marire de salariu. Sunt mai multe companii care ma cauta dar am zis sa vorbesc cu dumneavoastra prima data.
- O marire? Ti-as da o marire de salariu, dar nu e timpul potrivit pentru asta acum.
- Va inteleg si stiu ca situatia economica curenta are un efect negativ asupra vanzarilor, dar trebuie sa luati in considerare ca muncesc mult, am initiativa si sunt loial acestei companii de peste zece ani.
- Ok, luand in considerare acesti factori si pentru ca nu am chef sa caut pe altcineva in locul tau, iti ofer o marire de 10% si inca 5 zile de concediu pe an. Ce zici?
- Excelent. Multumesc, domnule!
- Inainte sa pleci, de curiozitate, care sunt companiile care te cauta?
- Ahh Electrica, Distrigaz, Romtelecom, ApaNova si banca.
____

"Victima e in stare foarte grava, prezintand multiple fracturi la nivelul membrelor si a fost transportata la spital cu o mana si un picior."
(Stirile Prima Tv, 23.10.2013)
____

Supă de pui: pui apă, pui sare, pui morcovi, pui roșii, pui nu pui...
____

Un canibal a prins un american, un neamtz si un rus.
I-a mancat pe toti. Era flamand si n-avea timp de bancuri.
___________________________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...