marți, 8 octombrie 2013

Mai zambim putin - 8 Octombrie 2013

Bulă, la reuniunea de 20 de ani, se adresează foștilor lui dascăli:
- Stimații mei profesori. Mă tot frământă o întrebare: Chiar atât de imbecil eram, de mă tot lăsați corijent?
- Vaaai, se poate, domnule Prim Ministru?!?
____

- Încep să cred că vecina mea nu se uită la filme p*rno.
Mai devreme m-a rugat să vin la ea ca să-i repar chiuveta.
Sunt aici de două ore și încă repar la nenorocita aia de chiuvetă.
____

Cel mai scurt test pentru a stabili nivelul educației: Care sunt cele două litere lipsă din cuvântul ”p..dă”. Dacă ați obținut cuvântul ”pildă”, într-adevăr sunteți foarte educat.
____

La piata:
- Sunt moi perele?
- Sunt moi, doamna, ti se fac kkt in gura.
____

Ea:
- Vai, ce culori, ce priveliște, observă culorile frunzelor, iubitule! Uite, galbene, roșii... ce varietate de culori, ah, ce minunat!!
El, la fel de romantic, trăgând un fum din țigară:
- Ce vrei, fă, e toamnă...
____

"- Tati, cand ajunge mama acasa? m-a intrebat fiul meu de 4 ani. Nu-mi place cand suntem doar noi doi acasa...
- Nu stiu, i-am raspuns. Ti-am zis sa nu ma mai suni cand sunt la bar, inchide telefonul si du-te si vezi de ce plange sora-ta aia mica."
____

- Domnule, doresc să aflu greutatea acestui munte!
- Cu sau fără pădure?
- Dacă vreți, „cu pădure”, specificați denumirile arborilor și specia din care fac parte. In latină.
____

El: Prietena mea a adoptat astăzi un maidanez și m-a rugat să-l spăl. Vestea bună este că acum e curat și miroase frumos. Vestea rea e că mașina de spălat s-a stricat iar maidanezu' face pe mortu'.
____

"De remarcat și că e primul cutremur al erei post OTV. Că dacă era DD în putere, prindeam în direct când îi picau televizoarele alea din fundal prin garsonieră."
____

- Crin a dormit la cutremur
- Ponta a dat o lege rapidă în care să se cenuzereze cutremurele
- Oana Roman încă are replici de la cutremur sau ea e epicentrul...
- Liviu Dragnea a numărat gradele și lui i-au dat 8952
- Lui Băsescu i s-a mișcat gheața în paharul de whisky
- Cutremurul de la 4:37 trebuia să sosească la 1:30, dar a venit cu CFR-ul
- In timul cutremurului, ochii lui Victor Ciorbea păreau aliniați orizontal
- Pe lângă maidanezi, fiecare român va fi obligat să adopte un cutremur
____

- Alexandra Stan a zis că nu a fost cutremur, doar o cafteală de la impresar
- Crin Antonescu s-a întors pe partea dreaptă la cutremur
- Oana Roman a recunoscut că a exagerat ieri cu fasolea bătută la lipie
- Traian Băsescu şi-a dat seama că a fost cutremur când a întins mâna pe noptieră să bea o gură de whiskey şi paharul nu era la locul ştiut
- Gigi Becali şi-a băgat în pat de frică doi criminali în serie şi un violator!
____

El: Sambata seara am fost cu o tanara focoasa, ne-am iubit atat de tare incat, spre dimineata, cand in sfarsit am reusit sa-mi dau "drumul", s-a cutremurat pamantul!
____

Ipoteza socanta pentru cauza cutremurelor din Galati: Oana Roman s-ar afla in oras si practica Kangoo Jumps.
____

In Romania au inceput sa se miste lucrurile... dar numai de la cutremure.
____

In Vrancea, cutremurul s-a simtit... ca la el acasa!
____

Seismul e pacoste grea,
Dar astăzi (scuzaţi ironia!)
Se pare că, numai aşa,
Se mişcă ceva-n România.
____

- Degeaba am terminat o facultate, tot pe drumuri am ajuns...
Sunt reporter tv.
____

Fiecare popor are cate o boala specifica, exemple: americanii au obezitatea si romanii INVIDIA...
____

Cutremurul de sambata nu a avut replici. Le luase Florin Piersic pe toate.
____

Pentru ca nu a fost cuminte si a facut accident, sotia lui Cabral o sa-l tina cateva saptamani in ham.
__________________________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...