miercuri, 30 octombrie 2013

Mai zambim putin - 30 Octombrie 2013

Într-un restaurant select, un muzician se apropie de masa lui Bulă şi-l întreabă:
- Dumneavoastră aţi cerut Beethoven?
- Nu, eu am cerut sarmalute in foi de vita cu smântână...
____

Un hot vine intr-o zi la politie:
- Vreau sa-l gasiti pe cel care este autorul acestei scrisori anonime: ”Daca vei continua sa-mi furi gainile, iti voi taia urechile.”
- Ei bine, replica politistul, n-ai decat sa nu ii mai furi gainile si urechile tale vor fi in siguranta.
- Prea bine, dar eu vreau sa stiu de la care nu mai trebuie sa fur.
____

- De ce se îmbolnăvesc scoțienii?
- Cumpără produse când sunt la promoție și le mănâncă atunci când revin la prețul normal...
____

"Am intrat aseară la un hotel şi am întrebat-o pe recepţioneră:
- Cât mă costă pentru o noapte?
- Cincizeci de euro, domnule, îmi răpunse.
- Perfect, îi zic. Mă găseşti la camera 11."
____

1965: - Alo, miliția economică? Vecinul meu mănăncă!
- Ei, și?
- Da, dar mănăncă caviar cu polonicul.
- Venim!
1975:
- Alo, miliția economică? Vecinul meu mănâncă!
- Ei si ?
- Da, dar mănâncă carne de vițel.
- Venim!
1985:
- Alo, miliția economică? Vecinul meu mănâncă!
- Am venit!
__________________________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...