luni, 28 octombrie 2013

Mai zambim putin - 28 Octombrie 2013

- Hai, ma, ca nu eram asa de beat…
- Omule, îmi aruncai papagalul prin camera si strigai: “Angry Birds”!!!
____

Femeile niciodata nu gresesc. Pur si simplu barbatii nu le inteleg si fac totul de-a-ndoaselea!
____

Întrebare la ora de istorie:
- Cine l-a bătut prima dată pe Ştefan cel Mare?
- Mă-sa.
____

- Doctorul mi-a zis să nu mai beau.
Apoi mi-a zis să nu mai zâmbesc aşa.
____

- Ajutor, prindeti-l !! striga femeia cangur. Mi-a furat copilasul!
- Cine? Cine?...strigara in cor celelalte animale.
- Un hot de buzunare, fireste!
____

- Wow, ce zambet ai, imi amintesti de cineva de care in copilarie mi-era tare drag!!
- Frumos, asa-i?? Si... de cine anume iti amintesc??
- De Joiana!!
____

Doua blonde la facultate:
- Fata, tu in ce an esti ?
- In 2013. Dar tu ?
____

Ion: Eu am patru fii. Primul e medic, al doilea profesor, al treilea pictor, al patrulea... hot de buzunare.
Georghe: Si de ce nu-l dai afara din casa pe al patrulea?
Ion: Pentru ca numai el aduce bani in casa... restul sunt someri.
____

- Ei, cum e să trăiești în Anglia?
- Bine, m-am integrat de minune, în nici două săptămâni am reușit să învăț poloneza...
__________________________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...