marți, 15 octombrie 2013

Mai zambim putin - 15 Octombrie 2013

Întrebare la Radio Erevan:
- Se răsplătesc glumele cu Radio Erevan?
- În principiu da: cu de la 30 de ani pînă la "pe viaţă"…
____

Ginecologul o intreaba pe sotia unui politician:
- Doamna, de cand spuneti ca sunteti casatorita?
- De 10 ani, domnule doctor.
- Si cum de sunteti inca virgina?
- Apai, domnule doctor, stiti cum sunt politicienii... promisiuni... promisiuni!
____

Fata de 14 ani vine acasa:
- Tati, tati, azi am fost controlate, toate! doar una v.i.r.g.i.n.a!
- Tu??
- Ei si tu acuma! nu ma tati, fraiera aia de profesoara...
____

Cum cere un baiat o fata in casatorie:
Te iubesc foarte mult, din prima zi in care ne-am intalnit, am stiut ca suntem sortiti unul pentru celalat, as vrea sa-mi petrec toata viaa alaturi de tine! Vrei sa fii sotia mea?
Cum cere o fata un baiat in casatorie:
Sunt gravida!
Răspunsul fetei:
− Vaai, ce...ce surpriză...
Raspunsul băiatului:
− Ăă... Cu cine...?
____

- Te deranjeaza ca m-am culcat pana acum cu 47 de femei? i-am spus prietenei mele.
- Bineinteles ca nu, imi raspunse ea zambind. Stiu ca esti doar un mincinos...
- De ce? am intrebat-o.
- Pentru ca saptamana trecuta ai zis ca au fost 44.
____

- În seara asta am ieşit cu prietenii la restaurant. Am observat că ospătăriţa care urma să ne servească avea un ochi vânăt. Aşa că am avut grijă să vorbesc clar şi suficient de tare când am comandat mâncarea pentru că, în mod evident, e genul de femeie care nu înţelege.
____

La alimentară :
- Doamnă , aveţi ouă ?
- Da.
- Pfff ...păi de ce porţi rochie, porcule ?
____

Viaţa unei femei poate fi împărţită în 3 etape:
- "Îl enervez pe tata"
- "Îl termin pe soţ"
- "Îl distrug pe ginere!"
____

Loading...
███████████████] 99 %
Please wait!
__________________________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...