vineri, 18 octombrie 2013

Mai zambim putin - 18 Octombrie 2013

O proaspata sotie sta de vorba cu prietena sa casatorita de mai mult timp. Entuziasmata, se confeseaza acesteia:
- Sunt atat de indragostita, el este pentru mine fericirea mult visata! Tot timpul caut sa fiu asa cum ma viseaza el! Spune-mi, din experienta ta, cum as putea sa-l fac si mai fericit in pat?
- Muta televizorul in dormitor.
____

Un tip cu bani isi invita in casa prietenul. Intrand in baie:
- De ce placile de ceramica de pe perete sunt asa maruntele?
- Maruntele, dar scumpe si de firma!
- Ce firma?
- Intel.
____

- Mama, ce e ala un avort?
- Intreaba-l pe fratele tau.
- Dar nu am un frate...
- Acum pricepi?
____

- Un prieten de-al meu s-a dus într-o deplasare peste hotare cu colegii de serviciu.
Colegii săi, dorind să facă mișto de el, înainte de plecarea acasă i-au aruncat în valiză o cutie de prezervative. Ajuns acasă, soția a început să-i despacheteze lucrurile și ... găsește prezervativele.
La întrebarea nerostită, ce se citea în ochii soției, prietenul meu a improvizat pe loc:
”Înainte de plecare toți am primit câte o cutie de prezervative, eu pe ale mele nu le-am folosit.”
Colegii de serviciu, o săptămână nu au vorbit cu el, căutând explicații pentru soțiile lor, cum au folosit prezervativele.
____

O fetiţă de şase sau şapte ani intră, împreună cu mama sa, într-un magazin.
Ea, se uită fix la o angajată care era mai mult dezbrăcată decât îmbrăcată şi, cu o nevinovăţie de copil, o întreabă:
- Tu mai ai şi acum haine de când erai mică?
____

Sotul unei blonde se intoarce din deplasare si gaseste in pat un tip gol. Deschide dulapul si da de sotie:
- De cate ori sa-ti spun? El trebuie sa se ascunda, nu tu!
____

Sotia catre sot:
- Vrei sa faci s*x cu o mulatra simpatica?
- Bineinteles.
- Atunci da-mi bani pentru solar!
____

Barbaţii însuraţi trăiesc mai mult decât cei celibatari, dar au o dorinţă mai mare de a muri.
____

- Nu ca ma laud, dar pot sa spun ca sunt unul dintre cei mai bine vazuti angajati de la serviciu... Trei camere de luat vederi stau pe mine.
_________________________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...