duminică, 13 octombrie 2013

Mai zambim putin - 13 Octombrie 2013

O cucoană citeşte horoscopul şi la un moment dat se opreşte şi oftează:
- Of, ce tâmpenie!
Soţul sesizează şi o întreabă ce s-a întâmplat.
- Eh, dacă te-ai fi născut cu două zile mai târziu ai fi fost inteligent, gentil şi spiritual!
____

- Fiica-mea a venit aseara acasa cu prietenul ei. El a fost foarte linistit si tacut toata noaptea...
Ma rog, o singura data m-a intrebat politicos ce fac cu toporul ala in mana.
____

- Am un prieten atat de gras, si-a facut doua profiluri de facebook si tot nu i-au incaput toate pozele.
____

Să-i furi la român friptura,
Poate fi sfârşitul glumii;
Dacă-i furi şi băutura,
Atunci... e sfârşitul lumii!
____

O solicitantă la o agenţie matrimonială:
- Aş dori să cunosc un bărbat care nu fumează, nu bea, nu se uită la fotbal,
nu se uită după alte femei. Aveţi aşa ceva?
- Da. În parcul din apropiere...
- E de la agenţia dumneavoastră, nu? întreabă doamna cu bucurie în glas...
- Nu, e din marmură!
____

- Sunt momente în care simt că îmi irosesc viața.
Dar îmi ridic moralul uitându-mă la videoclipuri cu pisici pe youtube.
____

- M-am apropiat de nevastă-mea, i-am pus pistolul la cap și i-am zis:
”Ultimele cuvinte înainte să mori?”
Două ore mai târziu am împușcat-o.
____

- Mi-am cumpărat de curând un telefon Samsung.
Știe cineva un croitor bun care să-mi mărească buzunarele la toți pantalonii?
____

- Partea cea mai grea când afli că iubita ta te înșală cu cel mai bun prieten, e să găsești un loc sigur unde să ascuzi cadavrele.
____

- Mergeam cu masina si am observat flash-ul camerei de filmat. Am inteles ca am fost inregistrat pentru depasirea vitezei, desi stiam ca nu am depasit-o.
Pentru a ma convinge de asta am inconjurat un cartier si iarasi am trecut pe acolo, cu 20 de km mai incet decat limita prevazuta, dar camera iarasi m-a inregistrat. Parandu-mi-se amuzant am mai trecut asa de inca trei ori pe acolo, de fiecare data filmand cu mobilul bordul masinii pentru a avea proba indubitabila a faptului ca este defecta camera rutiera de inregistrare si deja ma gandeam ca imediat ce imi vine amenda, ii dau in judecata.
Dupa doua saptamani, prin posta primesc cinci chitante de amenda pentru ca am mers fara sa am centura de siguranta pusa.
____________________________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...