joi, 17 octombrie 2013

Mai zambim putin - 17 Octombrie 2013

- De cate ori intalnesc o persoana necunoscuta ii spun "La multi ani!" De cele mai multe ori persoana ma fixeaza cu dispret si trece mai departe...dar continui s-o fac pentru imensa satisfactie oferita de ocazionalul..." De unde d*acu' stii?!"
____

- Anul ăsta a fost prima oară când am deschis uşa colindătorilor. Urcam scările şi am dat peste ei. Cântau atât de frumos că n-am rezistat: am deschis uşa cu o lovitură de picior și i-am poftit să intre. Apoi am urcat mai departe către etajul meu.
____

Trei sfaturi pentru slăbit:
1 - Întoarce capul la dreapta.
2 - Întoarce capul la stânga.
3 - Repetă acest exerciţiu ori de câte ori îţi oferă cineva de mâncare...
____

Un tanar casatorit vine la un hotel unde este intampinat de managerul acestuia:
- In hotelul hostru va veti simti ca acasa...
- Atunci plec, eu vroiam sa am liniste.
____

- Imi plac tipele suple, cu abdomenul cat mai plat.
Nu ca m-as omori acuma dupa scofarjitele astea, insa le pot ascunde mai usor sub saltea in caz de vine nevasta-mea acasa pe neasteptate.
____

I: Ce fac un barbat si o femeie noaptea intr-un spital de psihiatrie?
R: Se iubesc ca doi nebuni.
____

De ziua Sf. Parascheva.
Pe vremea Raposatului, romanii faceau coada la carne... Acum fac coada la oase...
____

- Ospătar! Tacâmuri de ce nu ai adus?
- Ma scuzaţi ! N-am ştiut că vreţi să mâncaţi ce v-am adus. Am crezut că vreţi să faceti doar poze pentru facebook la mâncare !
____

Un lautar tigan isi strange sculele sa plece de la restaurant. Vine patronul si il intreaba ce face.
Tiganul:
- M-am saturat de tara asta de rasisti si xenofobi!
Patronul:
- Ce-ai patit? Daca e vreunul care a zis ceva rau de tine, il dau afara!
- Am facut un sondaj de opinie....
- Si ce ai intrebat?
- Sunteti de acord cu exterminarea ungurilor, a tiganilor si a farmacistilor?
- Pai, de ce a farmacistilor?!
- Ei, vezi, asa mi-au raspuns toti !
____

- Iubesc reclamele de la ProTv. Ai timp sa mergi sa-ti iei un suc. Din frigider. De la benzinarie. Din Mamaia.
____

Mai bine omori un copac incalzind apa pentru duș, decat sa se ofileasca doi cand treci pe langa ei.
____

Antena 1 a anuntat ca incepand de luna viitoare va scoate pe piata o serie de odorizante de camera sub numele de "Mireasma pentru fiul meu"
____

Eugen Nicolaescu , ministrul Sanatatii : pentru a reduce efectele scumpirii medicamentelor, Guvernul va interzice o serie de boli.
____

"Pentru a sensibiliza opinia publica si a facilita integrarea populatiei de etnie rroma pe piata muncii, compania RMGC va angaja doar tigani in vederea exploatarii resurselor de la Rosia Montana, urmand ca acestora si familiilor lor sa li se asigure locuinte confortabile in perimetrul zonei miniere. In acest mod, suntem siguri ca aurul va ramane in Romania, prin mijloace binecunoscute, iar efectele cianurii vor fi apreciate de toti romanii."
__________________________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...