sâmbătă, 5 octombrie 2013

Mai zambim putin - 5 Octombrie 2013

Dimineata la ora 8, un barbat turmentat grav de tot suna la un club:
- Sarut-mana domnisoara, fiti amabila, la ce ora deschideti barul?
- Domnule asa disperat esti, vrei sa vii la bar de la ora asta?
- Nu domnisoara, eu vreau sa ies si e inchisa usa!
____

- Tati... de ce bomboanele de ciocolata sunt învelite în staniol?
- Pentru a auzi toată casa cum mama ta ține dietă.
____

Test la Limba si Literatura Romana. Comentati urmatoarele versuri dintr-o cunoscuta poezie eminesciana:
"Cand ma atingi, eu ma cutremur,
Tresar la pasul tau cand treci..."
Alinuta: "Asta e clar mesajul unei biete femei nevinovate care a cazut victima unui nenorocit de violator p.ervers!"
____

Sotia isi paraseste sotul, dar dupa cateva zile se intoarce. Sotul:
- Ca ai plecat, te-am si iertat; ca te-ai intors, nu te voi ierta niciodata!
____

Alinuța ajunge veselă acasă.
- Ei, cum a fost la gradiniță? întreabă maică-sa.
- Foarte bine! M-am jucat cu colegul de bancă de-a ginecologul și pacienta...
- Aoleu!!! zice mama Alinuței, albă la față... Ce ți-a făcut???
- M-a pus să aștept 30 de minute la ușă, până s-a terminat programul. După aia, a telefonat la Casa de Asigurări, ca să le ceară decontul pentru consultație...
____

"L-am sunat pe amicul meu aseara:
- Sotia mea inca nu a ajuns acasa si mi-e urat sa stau singur. Pot dormi la tine in noaptea asta?
- Ma tem ca nu, amice...imi raspunse. Am companie si dealtfel sunt sigur ca intr-o ora ea va fi deja acasa.
- Poate chiar doua! se auzi o voce din camera alaturata. "
____

Tatăl îi spune copilului său, în vîrstă de 3 ani:
– Uită-te la tine cum arăţi, te-ai murdărit ca un purceluş! Ştii ce-i un purceluş?
– Da, copilul porcului!
____

– Iubito, îi spune soţul soţiei, am invitat un prieten la cină.
– Cum? Ai înnebunit? Casa e cu susul în jos, n-am făcut cumpărături,
toate vasele sunt murdare şi n-am chef să gătesc ceva special!
– Ştiu toate astea.
– Atunci de ce ţi-ai invitat prietenul la cină?
– Pentru ca sărmanul... are de gând să se însoare…
__________________________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...