luni, 7 octombrie 2013

Mai zambim putin - 7 Octombrie 2013

Un tip de optzeci de ani se duce sa-si faca controlul medical anual. Doctorul îi asculta inima cu stetoscopul si începe sa se mire:
- Oh oh!
Omul îl întreaba pe doctor:
- Care-i problema?
- Pai, spune el, aveti un murmur la inima. Fumati?
- Nu, spune mosu'.
- Beti mult?
- Nu.
- Viata secsuala aveti?
- Da, bineinteles!
- Pai atunci, spune doctorul, mi-e frica cu murmurul asta sa nu faceti vreun infarct, asa ca va trebui sa renuntati la jumatate din ea.
Uitându-se perplex la doctor, mosu spune:
- Care jumatate - privitul sau gânditul?
____

I: Care este formula chimica a apei chioare?
R: H2O cu ochelari.
____

Într-un comunicat de presă, cercetătorii britanici au anuntat:
- Suntem absolut siguri ca străbunicul Andreei Tonciu este Pinochio.
____

Profesorul: Cum se numesc locuitorii Lisabonei?
Elevul: De unde sa stiu eu??? ...or fi milioane...
____

O mama ii scrie un e-mail fiului ei:
Draga Tony,
Ce mai faci? Aici tuturor ne este dor de tine. Te rog iesi de pe calculator si coboara in bucatarie sa mananci.
Cu drag, Mama
____

Fraza "ne despărţim, dar rămânem prieteni" e ca şi cum ai zice "câinele-i mort, dar putem să-l păstrăm"
____

"Lucruri pe care NU le-am invatat la scoala:
-cum sa imi platesc taxele
-ce sunt taxele
-cum sa imi repar pana de la masina
-cum sa fac un imprumut
-cum sa cumpar o casa/masina etc
dar sunt asa fericit ca stiu teorema lui Pitagora..!"
____

Intrebari frecvente printre soferite:
Q: Daca plec la plimbare prin oras cu masina, ce trebuie sa fac cel mai des?
A: Sa dai pietonul jos de pe parbriz.
Q: Mi s-au rupt stergatoarele si am fost doar o singura data cu masina prin oras. De ce?
A: Ai folosit stergatoarele ca sa dai jos pietonul de pe parbriz.
Q: Cand merg cu masina se aprinde un beculet. Ce sa fac?
A: Ai cateva beculete pe bord, asa ca nu stiu la care te referi. Pune un mileu deasupra si gata.
Q: Am un camion in stanga, o masina de pompieri in dreapta, un rinocer in fata si doi delfini in spate. Ce sa fac?
A: Te dai jos din carusel si alta data sa nu te mai imbeti ca scroafa.
Q: Vreau o masina noua, dar ce mi-am ales eu n-are airbag-uri. Ce sa fac?
A: Daca ai tate mari: ai deja airbag-uri la purtator, ce-ti mai trebuie. Daca ai tate mici, deja nu mai intereseaza pe nimeni. Vezi sa nu zgarii pielea de pe bord cand iesi prin parbriz
Q: Mi-am zgariat putin masina si mi s-a dus vopseaua...
A: Da cu oja.
Q: Da’ am masina neagra!
A: Da cu rimel.
Q: Deci am ajuns, gen, in intersectie, si mi-am dat seama ca trebuie, de fapt, sa ma intorc si am intors in intersectie de doua ori dar acum mi s-a oprit masina si nu mai stiu cum trebuie sa fac: calc intai ambreiaj si apoi acceleratie sau invers?
A: Te calc io pe cap!
____

Stii ca provii dintr-un cartier dur atunci cand bagi mana intr-o groapa cu ciment proaspat turnat si imediat simti o alta mana.
__________________________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...