miercuri, 9 octombrie 2013

Mai zambim putin - 9 Octombrie 2013

Un englez , un scoțian , un irlandez , un galez , un leton , un turc , un german , un indian , mai mulți americani ( inclusiv din Hawaii și Alaska ) , un argentinian , un danez , un australian , un slovac , un egiptean , un japonez , un marocan , un francez , un neozeelandez , un spaniol , un rus , un columbian , un pakistanez , un malaezian , un croat , un uzbek , un cipriot , un polonez , un lituanian , un chinez , unul din Sri Lanka , unul din Guatemala , un libanez , unul din Insulele Cayman , un ugandez , un vietnamez , un coreean , un uruguayan , un ceh , un islandez , un mexican , un finlandez , unul din Honduras , un panamez , unul din Andorra , un israelian , un venezuelean , un iranian , unul din Fiji , un peruvian , un estonian , un sirian , un brazilian , un portughez , unul din Liechtenstein , un mongol , un ungur , un canadian , un moldovean , un haitian , unul din Insulele Norfolk , un macedonean , un bolivian , unil din Insulele Cook , unul din Tajikistan , unul dn Samoa , un armean , un aruban , un albanez , un groenlandez , unul din Micronezia , unul din Insulele Virgine , un georgian , unul din Bahamas , unul din Belarus , un cubanez , unul din Tongo , un cambodgian , un canadian , unul din Qatar , unul din Azerbaidjan , un român , un chilian , un jamaican , un filipinez , un ucrainean , un olandez , un ecuadorian , unul din Costa Rica , un suedez , un bulgar , un sârb , un elvețian , un grec , un belgian , unul din Singapore , un italian , un norvegian și 2 africani intra într-un restaurant foarte bun...
După examinarea grupului , Maitre D spune: "îmi pare rău... nu puteti intra aici fără un thailandez."
____

Un copil plînge în fața casei.
Un polițist se apropie și-l întreabă:
- Ce faci, băiete, aici... de ce plîngi?
- Tata o bate, în casă, pe mama!
- Poftim?? Cum îl cheamă, măi, pe taică-tu??
- Nu știu... și nici mama nu vrea să spună, că de-aia ia bătaie...
____

Doi contabili se prezinta la un concurs pentru un post liber si ajung in ultima etapa. Li se da un test de cunostinte si apoi li se spune ca vor fi informati asupra rezultatelor finale. Peste două saptamani cei doi concurenti sunt chemati in biroul managerului.
- Ei bine, amandoi ati obtinut exact aceleasi rezultate. Totusi, il vom angaja pe el!
- Bine, bine, dar de ce pe el daca rezultatele sunt identice?
- Pentru ca la ultima intrebare, el a raspuns “Nu stiu”, iar tu ai scris “Nici eu”.
____

La gradina zoologica, animalele discuta despre venirea vacantei:
– Spune-mi, girafa, unde pleci tu in vacanta?
– Ei bine, eu am un gat lung, sotia mea are gatul lung si copiii mei la fel au gatul lung. Si cum nu ne place sa iesim in evidenta, vom merge in Africa, acolo unde sunt si alte girafe.
– Dar tu, ursule polar, tu unde mergi?
– Pai eu am o blana groasa, sotia mea la fel are blana groasa si …copiii mei la fel au blana groasa. Si cum nu ne place sa iesim in evidenta vom merge la Polul Nord, acolo unde sunt si alti ursi polari.
– Dar tu, crocodilule, unde mergi?
– Ei bine, eu am o gura mare, sotia mea are gura mare si copiii mei au si ei gura mare, si cum nu ne place sa iesim in evidenta, vom merge in Oltenia.
____

- Ce bine aratati azi mama soacra! Ati putea poza unui pictor chinez.
- Ce amabil esti, Ionele draga! Dar de ce unui pictor chinez ?
- Pentru ca, de obicei, ei picteaza balauri...
____

- Care sunt cele trei lucruri esenţiale fără de care nu poate trăi o femeie?
- Apa, aeru' şi fraieru'.
____

- De ce ai fugit din sala de operatie inainte de a fi operat?
- Pentru ca infirmiera spunea tot timpul: 'Curaj, nu va fie teama, e o operatie usoara!'
- Pai si? Asta nu te-a linistit?
- Vorbea cu chirurgul.
____

Pentru ca s-a abatut de la calea cea buna, timp de cateva saptamani, sotia lui Cabral o sa-l tina pe acesta in ham.
____

La scoala,profesoara:
- Copii, cutremurele au vreo utilitate?
Bula:
- Da, atunci cand sunt folosite ca argument al u.r.i.n.a.r.i.i pe capacul wc-ului.
___________________________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...