duminică, 1 iunie 2014

Doza de zambete - 1 Iunie 2014

De ani de zile, femeile îşi doresc egalitate între s.e.x.e, dar, din păcate, nu toţi bărbaţii au s.e.x.u.l la fel de mare.
____

- Fiica dumneavoastra, zice doctorul, are o nevroza. I-as recomanda multa distractie.
- De ce gen?
- De genul masculin!
____

Judecatorul la proces :
- Fiind vinovat de bigamie esti condamnat la zece ani inchisoare. Dar de ce razi ?
Acuzatul :
- Mi-era teama ca ma achitati!
____

EA: Dragul meu, ori de cate ori vad florile astea imi amintesc de ochii tai?
EL: Cum asa draga, asa ochi frumosi am?
EA: Nu, se cheama Ochiu'-boului!
____

Primele cinci zile de dupa weekend sunt cele mai grele.
____

Fapt incredibil: Un student făcea cinste si chiar cand sa comande un al doilea rand, a fost trezit de alarma telefonului.
____

Doi fosti iubiti se intalnesc.
Baiatul: Stii... mi-e asa de dor de tine. Fata stranuta.
Baiatul: Sanatate... esti racita?
Fata: Nu, draga, sunt alergica la vrajeli.
____

I: Care este cea mai frumoasa cladire vara?
R: Scoala!
____

Bautorii de bere sunt de doua categorii: cei care au burta si cei care si-o s.u.g.
____

Profesoara intreaba un elev:
- Cine este presedintele Romaniei?
- Nu stiu, doamna.
- Cred ca trebuie sa te documentezi mai mult, daca vrei sa treci clasa.
- Pot sa va pun si eu o intrebare?
- Da.
- O cunoasteti pe Maricica?
- Nu.
- Cred ca ar trebui sa va documentati mai mult despre sotul dumneavoastra.
____

Ion și Măria în pat:
- Mărie, fii sinceră, sunt primul bărbat din viața ta?
- Mă, Ioane, s-ar putea, că îmi pari cunoscut!
____

Parlamentul îl va ancheta pe Traian Băsescu. Cum va decurge ancheta: "Suflaţi, vă rugăm, spre noi, domnule preşedinte. Gata, atât, că ameţim!"
____

- Am trecut ieri pe stradă pe lângă fosta mea prietenă fără să o bag în seamă. Nu a fost ceva intenționat. Pur și simplu, nu am recunoscut-o cu gura închisă.
____

Cuvântul „vegan” provine din limba dacă, unde însemna „vânător foarte prost”.
___________________________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...