vineri, 13 iunie 2014

Doza de zambete - 13 Iunie 2014

Dialog domestic:
- Nu inteleg de ce vrei sa ma schimb, accepta-ma asa cum sunt! ii spun eu.
- Dar tu ma accepti asa cum sunt? ma intreaba ea.
- Bineinteles!
- Pai daca ma accepti asa cum sunt, atunci ar trebui sa accepti faptul ca eu nu te accept asa cum esti.
____

- Mărie, ce faci în seara asta?
- Cui?
____

O blondă merge cu peştişorul la veterinar.
- Eu cred că este epileptic, îi spune ea veterinarului.
Veterinarul aruncă o privire şi răspunde:
- Mie mi se pare că e destul de liniştit.
- Staţi, că încă nu l-am scos din borcan...
____

Stewardesa către un călător:
- Doriţi cina?
- Ce pot să aleg?
- Da sau nu.
____

Un om striga la o poarta. Se aude o voce:
- Stapanul nu e acasa.
Omul sta amutit cateva clipe, dupa care intreaba:
- Tu esti caine?
- Da.
- Si de ce nu latri?
- N-am vrut sa va sperii.
____

- Cu ce seamana cel mai bine o jumatate de portocala?
- Cu ce?
- Cu cealalta jumatate!
____

- Maria, esti ca un nor!
- Alb si pufos?
- Nu, dar atunci cand pleci, parca mi se lumineaza ziua.
____

Comis-voiajorul o întrebă pe stăpâna casei:
- Nu vă interesează un sac de dormit ieftin?
- Nu, mulţumesc. Sunt căsătorită de mulţi ani cu unul.
____

Bula: I-am dat azi neveste-mii 100 de lei si i-am spus sa iasa diseara si sa nu se intoarca pana cand nu se termina fotbalul.
- Dar nici nu trebuia atat de mult... imi zise ea, razand.
- Lasa, zic, o sa ai nevoie... Campionatul dureaza cinci saptamani.
____

Ieri a inceput Campionatul Mondial de Fotbal.
Lista cu cele mai frecvente 30 de intrebari pe care o femeie ti le poate pune in timpul meciurilor-via Maria-Cristina Arghir
1. Cat dureaza meciul asta?
2. Ce se intampla daca nu marcheaza nimeni?
3. Joaca Beckham?/ De ce nu joaca Beckham?
4. De ce te enervezi asa? E DOAR un meci!
5. Daca Ronaldo joaca la Real si joaca si pentru nationala Portugaliei ce se intampla cand Real joaca cu Portugalia?
6.Astia cu cine joaca?
7.Pot sa schimb pe alt post?
8.Auzi, Cristiano Ronaldo e casatorit?
9.Tie care tricou iti place mai mult?
10.Aia care n-au mingea de ce fug?
11.Te intereseaza si prelungirile?
12.Cate reprize sunt in total?
13.Aia de ce joaca asa de dur?
14.Daca in spatele portii este plasa de ce nu se pune si in jurul terenului?
15.Cat de inalt se poate lovi cu mingea?
16.Vrei sa vorbesti cu mama la telefon?
17.A mai ramas mult pana la final?
18.Ce crezi, cand vom avea timp sa mergem si noi la cinematograf?
19.Ma mai iubesti?..
20.Te duci sa-mi cumperi si mie ceva dulce?
21.De ce au luat bataie?
22. Astia joaca si daca ploua?
23.Daca dau astia gol ce se intampla?
24.Cand se termina meciul?
25. Nu poti sa afli maine cum s-a terminat ?
26. Vrei sa vezi meciu’?
27.Cu cine tii?
28. De ce se schimba portile la pauza?
29. Da' astia de ce nu se epileaza?
30. De ce te uiti la Real - Barcelona daca tu tii cu Steaua?
____

Nevestele, privind la Campionat:
- Ce-mi cumperi maine, ca azi am stat cu tine la meci?
- Daca iti aduc acuma niste beri, maine imi dai bani sa merg la mall?
- Aia din poarta nu devin impotenti de la loviturile de minge?
- Nu crezi ca e mai interesant sa vedem "Femei criminale"?
- De ce nu te duci si tu intr-o echipa profesionista? Ai castiga mai multi bani!
____

A inceput Campionatul Mondial de... Certuri în Familie.
____

Doua blonde:
- Auzi tu, oare unde se tine Campionatul Mondial de Fotbal din Brazilia? intreaba una.
- Nu stiu tu, insa iti spun eu sigur ca nu-i la noi in tara... raspunse cealalta.
____

Bula: Parca vad ca diseara la Campionatul Mondial de Fotbal o sa ma intrebe nevasta-mea: "Care-s ai nostri?"
____

Ieri a fost ziua in care a inceput Campionatul Mondial de Fotbal.
Sau, cum am numit-o noi romanii, joi.
___________________________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...