miercuri, 4 iunie 2014

Doza de zambete - 4 Iunie 2014

- Este adevărat că v-au jefuit ieri?
- Din păcate da. Mi-au luat ceasul şi portofelul.
- Dar parcă mi-aţi spus că purtaţi întotdeauna pistolul cu Dvs.
- Este adevărat, dar din fericire, ei nu l-au găsit.
____

- Scumpo, de trei ani sîntem împreună și trebuie să recunosc ceva. Eu consider că între iubiți nu trebuie să existe nici un secret, pe cînd eu nu ți-am spus totul...
- Vai, scumpule! Ce bine că vorbești despre asta! Sunt absolut de acord cu tine. Și eu am ceva de spus. Problema e că în ultimii doi ani m-am întîlnit cu fratele tău și-mi era teamă să-ți spun despre asta. Atît eram de istovită, dar acum îmi este cu mult mai bine. Dar tu ce ai vrut să spui?
- Eu... colecționez monede...
____

Q : La ce te gandesti atunci cand scapi sapunul la dusuri ?
A : Sa-l ridici.
____

Mărioara Zăvoranu, despre cadoul primit de curand de la Oana: „E o cutie cât mine de mare şi e toată din stejar!”
____

In fiecare dimineata, Corina ii aduce sotului cafeaua la pat, deoarece daca nu reusea, dimineata incepea cu bere...
_________________________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...