joi, 26 iunie 2014

Doza de zambete - 26 Iunie 2014

- Doctore, cum se mai simte soţia mea ?
- Nici o grijă, după tratamentul aplicat veţi primi acasă o cu totul altă soţie.
- Aoleu doctore, şi dacă află a mea ?
____

Soția către soț, dimineața.
- Costele scoală… hai scoală-te, Costele… Costele, te implor, scoală-te… Nu, nu Costel, eu am în vedere să te scoli din pat.
____

Bula:
"- Tata, e atat de jenant! imi spuse fiul meu de 14 ani azi dimineata, in timp ce il duceam la scoala.
- Nu fi prost, i-am raspuns. La o adica, nici macar nu trebuie sa mergi.
- Dar eu vreau sa merg! a zis el. Toti colegii rad de mine...
- Nu-i baga in seama, i-am zis. Sunt doar gelosi, pentru ca pe ei nu-i duc in carca tatii lor."
____

Pesimistul vede intuneric si infereaza ca e intr-un tunel.
Optimistul vede lumina de la capatul lui.
Realistul isi da seama ca lumina optimistului reprezinta de fapt luminile trenului care vine.
Mecanicul de locomotiva vede trei idioti.
____

- Ce cocktail îmi recomandați?
- Specialitatea casei: cocktail-ul ”Maxim trei”.
- Cum e ăsta?
- Luăm un pahar de vin, două, maxim trei și le punem într-un vas. După asta adăugăm o halbă, două, maxim trei de bere, tot acolo mai punem o votcă, două, maxim trei iar la sfârșit, mai adăugăm un pahar de coniac, două, maxim trei, după care tot conținutul acesta îl punem un pic la foc. După asta se servește un cocktail, două, maxim trei, apoi ne ridicăm și facem un pas, doi… maxim trei!
____

Bula: Ma trage ieri pe dreapta un martafoi de la Circulatie:
- Imi pare rau, domnule, dar trebuie sa va amendez pentru depasirea vitezei legale!
- Ai inebunit?! protestez eu. Abia daca aveam 40 la ora!
- Ai dreptate, insa avand in vedere ca mergi cu Trabantul...
____

"Magazinul nostru ofera reduceri de gramaj la toata gama de produse care isi mentine pretul."
____

Bula: De acasa de la mine pana la primul bar fac doar 10 minute.
Ciudat, inapoi fac doua ore.
____

Merge pe strada o doamna cam plinuta.. De ea se apropie un cersetor:
- Doamna, de cinci zile nu am mancat nimic.
- Ehee, daca as avea si eu asa vointa...
__________________________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...