marți, 24 iunie 2014

Doza de zambete - 24 Iunie 2014

Intrebare: Ce spune un canibal cand vede parasutisti cazand din cer?
Raspuns: It's raining, man!
____

Mama mea n-a sesizat niciodata nimic ironic in a ma numi "son-of-a-bitch". (Jack Nicholson)
____

O broscuta singuratica, disperata dupa orice forma de companie a sunat la serviciul telefonic al centrului de spiritism, incercand sa afle ce-i rezerva viitorul.
Propriul sau consultant spiritist ii spune: "Vei intalni o tanara frumoasa care va fi dornica sa afle totul despre tine."
In culmea fericirii, broscuta spune: "Asta-i minunat! Si unde o voi intalni, la lucru, la o petrecere?"
"Nu", ii raspunde mediul, "la un curs de biologie."
____

Un falsificator din Caracal a reuşit să introducă pe piaţă monede xeroxate de 10 şi 50 de bani.
via: Timesnewroman
____

Bula: Ieri m-am dus pana-n padure ca sa culeg fragi si mure , fragi si mure n-am gasit asa ca mure si fragi eu am cules . Dar pozezia nu rima toata deci m-am intors la amiaza .
La amiaza m-am dus im padure sa culeg mere si fagi dar poezia n-a rimat toata si m-am intors seara .
Seara in padure m-am dus sa culeg mure si fragi dar cat timp m-am chinuit , poezia sa rimeze cineva l-ea cules pe toate si am ramas mort de foame .
__________________________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...