duminică, 15 iunie 2014

Doza de zambete -15 Iunie 2014

Vorbesc doi prieteni:
- Aseara am facut cunostinta cu o super gagica!
- Si? I-ai luat telefonul, macar?
- Bineinteles! Ia uite ce Samsung smecher avea...
____

Doi betivi fac conversatie la bar:
- Spune-mi, cum reactionează sotia ta atunci cand vii acasa beat?
- Eu nu sunt casatorit!
- Si de ce bei?
____

- Cum de ati rasturant cafeaua pe fata de masa?
- Nu eu am rasturnat-o, s-a rasturnat singura!
- ???
- S-a rasturnat de slaba ce era! (funmail2u)
____

La scoala, copiii invata despre cuvantul “probabil”.
Invatatoarea: Copii! Alcatuiti propozitii cu “probabil”!
Anisoara zice:
- De Craciun, probabil primesc o papusica!
Ionica:
- Maine, probabil primesc ciocolata!
Bula:
- Mama se duce cu ziarul in gradina!
- Bula! Asta ce legatura are cu “probabil”?
- Pai, probabil se duce sa se c*ce, pentru ca nu stie sa citeasca!
____

Bula:
Nu înţeleg de ce unii părinţi evită să discute despre s*x cu copiii lor.
Când aveam 10 ani, am văzut doi câini care se împerecheau pe stradă şi am întrebat-o pe maică-mea:
- Ce fac câinii ăia acolo?
- Dansează, mi-a răspuns.
La primul banchet, în clasa a patra, am fost exmatriculat.
____

Dacă ţi se pare că înţelegi o femeie, ai dreptate... ţi se pare!
_________________________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...