luni, 9 iunie 2014

Doza de zambete - 9 Iunie 2014

Două blonde se întorc cu tolba goală de la o vânătoare de rațe:
- Auzi, zice nervoasă una dintre ele, data viitoare ori ne luăm câte o pușcă, ori aruncăm câinele mai sus...
____

O blonda intra cu prietena ei intr-un restaurant si comanda doua sticle de Pepsi. La un moment dat, blonda se ridica sa plece la toaleta, bineinteles prietena o urmeaza.
- Dar ce faci Alina, o intreba prietena sa pe blonda, de ce te-ai apucat sa ridici toate capacele de la WC-uri, sunt cumva murdare, sau ce?
- Nu fata, raspunse blonda, dar tu nu ai vazut ce scria pe sticla de Pepsi?..."Uita-te sub capac si ai sanse sa castigi marele premiu"...
____

Maxima:
Nu risti... nu pierzi!
____

Ca trece tineretea, nu-i mare scofala...
Problema e ca trece si batranetea.
____

Secretara blonda catre patronul sau :
- Domnule director, salariul meu nu este raportat la capacitatile mele.
- Stiu, dar chiar nu te putem lasa sa mori de foame.
____

Vorbesc 2 prietene:
- Fatăăă, nu ştiu ce să mă fac, ce să-i spun acum iubitului meu?
- Nu ştiu, spune-i adevărul..
- Care?
- Nu ştiu, inventează ceva!
____

El:
- Este uluitor! Dar ULUITOR, cum cele mai frumoase femei se mărită cu cei mai mari tâmpiţi din lume!
Ea:
- Dragă, ăsta este cel mai frumos compliment care mi l-ai făcut de ani de zile...
____

- Ospătar! Tacâmuri de ce nu ai adus?
- Ma scuzaţi ! N-am ştiut că vreţi să mâncaţi ce v-am adus. Am crezut că vreţi să faceti doar poze pentru facebook la mâncare !
____

Bula: M-am convins ca dupa o tipa trecuta de 40, mai fluiera doar oala minune!
____

Autorități și oficialități locale, veterani de război, pompieri și militari au participat ieri dimineață la o ceremonie oficială ce a avut loc în portul Constanța. Sub privile uimite ale asistenței, primarul Constanței a primit primul bon fiscal eliberat vreodată în zona portului.
____

Cercetătorii vasluieni au lansat o aplicaţie care îţi spune ce vecin are băutură în casă...
__________________________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...