miercuri, 25 iunie 2014

Doza de zambete - 25 Iunie 2014

Doi batrani, 80 si 87 ani, termina de alergat si se aseaza pe o banca. Cel de 80 se uita mirat la celalalt:
- Cum faci sa ai energia asta la 87 de ani?
- Pai, eu mananc in fiecare dimineata o paine de secara, creste energia si vigoarea cu doamnele.
Cel de 80 de ani se duce direct la brutarie.
- Doamna, paine de secara aveti?
- Da, cate doriti?
- As vrea 5 bucati.
- 5?! Vai, pana o sa ajungeti la a 5-a o sa se intareasca deja!
- Nu pot sa cred, toata lumea stie de asta in afara de mine!
____

O femeie e fericită cu numai câteva lucruri. Doar că în fiecare zi altele.
____

- Nu inteleg draga, ce te deranjeaza? In fiecare dimineata iti aduc cafeaua in pat... Tot ce ai de facut e s-o macini!
____

Bula: Detest persoanele cu două fețe. Nu-mi dau seama niciodată pe care trebuie s-o iau prima la palme!
____

Teoretic, cei mai buni tătici la înfășat copilul ar trebui să fie șaormarii.
____

- Cum ai reusit, domnule, sa intri in sant?
- Pai, domnule agent, eram sub influenta fiintelor psihotrope.
- Vrei sa spui "substantelor"?
- Nu, nu, eram cu soacra-mea si nevasta in masina.
____

Românii care și-au petrecut inundațiile în Bulgaria au fost atât de încântați de serviciile oferite încât au promis că, dacă vor prinde o ofertă bună, ar dori să facă acolo și cutremurul.
via KMKZ.ro
____

Niciodată să nu uiți de cei care au fost cu tine în momente grele:
Google, Wikipedia și Translate.
____

Nu știi niciodată ce ai avut, până nu s-a terminat... ( Hârtia igienică e un bun exemplu!)
____

* cioc cioc *
- Cine e?
- Curierul de la tocmai.ro. V-am adus...
- Tu nu eşti Văru'!
- Nu, vărul este un personaj.
- N-are cum. L-am văzut la TV.
- E o reclamă. E un actor, nu e chiar...
- Adică Văru' minte? Văru' n-ar minţi!
- Vărul nu există!
- Eu nu deschid până nu vine Văru'.
- Şi eu ce fac cu papucii ăştia de lemn?
- Dacă ai papuci de lemn, pune-i şi tu pe OLX. Eu o să caut acolo.
____

Conform ultimelor date, 100% din Romani au acces la internet. Sondajul a fost realizat saptamina trecuta, pe internet.
____

Invidia îi face pe orbi să vadă, pe surzi să audă și, mai ales, pe proști să vorbească.
____

- Bade, dar înapoiaţi mai sunteţi în satul ăsta, nici curent electric nu aveţi! Măcar pot să cumpăr nişte brânză de oaie de la careva, pe aici? Poţi să-mi dai o adresă?
- No, apăi cum nu, domnule dragă, numai noteaz-o matale: www. branza_de_oaie.ro
__________________________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...