sâmbătă, 7 iunie 2014

Doza de zambete - 7 Iunie 2014

- Cum se numeste omul, care nu are mana stanga, piciorul stang, ochiul stang si urechea stanga?
- All right !
____

Intr-o companie de barbati, toti veseli, numai unul trist.
- Ioane, de ce esti trist?
- Am aflat ca sotia are SIDA...
O pauza lunga...
- Am glumit, baieti. Ce v-ati ingalbenit asa???
____

Politician la raionul de detergenti
- As dori cel mai puternic detergent. Vanzatorul:
- Aveti ceva patat?
- Da, constiinta.
____

O femeie se duce pentru prima dată la un psihiatru. Acesta o invită in biroul său, îi oferă o cafea si îi spune să se intindă confortabil pe canapea. Vazand ca ezită si este timidă, o linisteste:
- Haide intinde-te pe spate si simte-te ca acasă. Să stii ca asa discut cu toti pacientii. Aceasta este o parte foarte importantă a tratamentului.
Femeia l-a ascultat. Si-a tras atent rochia mai jos de genunchi si a inceput să se relaxeze.
- Acum - spune doctorul - să incepem cu începutul. Cum au aparut problemele?
- Exact ca acum! îi răspunde femeia.
____

Regele Spaniei a abdicat. Juan Carlos: „Deși am domnit aproape 40 de ani, mi-am dat seama că nu am cum să-l bat pe Ion Iliescu la longevitate politică.”
____

Bula la geografie:
Proful: - Zi-mi doua ape din Romania.
Bula: - Apa minerala si apa plata.
____________________________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...