vineri, 6 iunie 2014

Doza de zambete - 6 Iunie 2014

- Dom'le, m-a injurat ieri un pensionar, de mama focului si nu a incetat pana nu a coborat din masina
- Dar de ce v-a injurat?
- Eu aveam loc pe scaun si nu am vrut sa-i cedez locul.
- Pai, si de ce nu i l-ati cedat, nu era mai simplu?
- As fi vrut eu, dar nu mai ajungeam cu piciorul la frana.
____

- Nenea, când mergi acasă? - întreabă un copil pe musafirul familiei.
- De ce vrei să știi?
- A spus mama că, după ce pleci, ne dă prăjituri.
____

Soţul şi soţia în pat.
Soţul, prin somn, încearcă să o sărute pe soţie.
- Vai, iubitule, ce faci? Ma saruti in miez de noapte?
- Aaa, tu erai?!
____

O poţi scoate pe Bianca Drăguşanu din Petroşani, dar nu poţi scoate Petroşaniul din Bianca Drăguşanu.
____

Inculpat, cum ti-ai ucis victima?
- I-am spus niste bancuri si el a murit de ras, domnule judecator.
- Asta nu este adevarat. Din bancuri nu moare nimeni. Uite cum facem: ne spui bancuri si daca murim, ai scapat!
Spune inculpatul mai multe bancuri si toata lumea moare de ras, mai putin un aprod care il ia si il inchide. Dupa 2 saptamani moare si aprodul: ajunsesera poantele la el.
____

- Ce le-a zis instructorul de zbor piloţilor Kamikaze?
- Priviţi cu atenţie, n-am să fac asta decât o singură dată.
__________________________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...