luni, 2 iunie 2014

Doza de zambete - 2 Iunie 2014

Berea se poate bea in stil nemtesc: cu carnaciori, se poate si in stil american: cu cipsuri sau japonez: cu sushi. Dar noua ne place ca rusii: cu votca.
____

- Tocmai am terminat de ținut o dietă pe bază de usturoi.
În 4 săptămâni am pierdut 6 prieteni.
____

- Cine esti?
- Zana cea buna!
- Si cu coasa ce faci?
- Nu sunt binedispusa azi…
____

Doi olteni stau de vorba:
- Ioane, sotia mea nu stie sa gateasca, nu stie sa se imbrace, nu stie nimic.
- Lasa Marine, a mea e si mai proasta, i-am cumparat frigider si ea tot de mana spala !
____

La un medic stomatolog vine o baba surda sa-si aranjeze dintii. Dupa ce o consulta, medicul ii spune :
- Imi pare rau, mamaie, dar trebuie sa va pun o placa ...
- Nu-i nimic, maica. Dar sa fie cu Benone Sinulescu, daca ai!
__________________________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...