vineri, 20 iunie 2014

Doza de zambete - 20 Iunie 2014

Mama Alinutei catre Alinuta: Mai, Alinuta, una la mana, eu sunt frumoasa, tac-to frumos si tu esti urata!
Alinuta: Mama, mama, una la mana avea un ceas frumos, vreau sa mi cumperi si mie unul!
____

Bula: Prietena mea trece printr-o criză existențială. Ba există, ba nu există.
____

O batrana este chemata ca martor in sala de judecata.
Avocatul, tanar si politicos, i se adreseaza batranei:
- Venerabila doamna...
- Auzi, tu sa nu ma faci pa mine venerabila, ca io n-am suferit da boli d-alea rushinoase! il repede baba, furioasa.
____

"- De cand noua mea prietena s-a mutat la mine, o astept in fiecare zi cu lumanari aprinse si cu parfum de tamaie raspandit in toata casa...
- Nu te stiam atat de romantic...imi zise amicul meu.
- Pai nici nu sunt, ii zic, dar am observat ca numai asa reusesc sa tin la distanta d*acii din ea..."
____

- Ce mai faceţi, domnule doctor?
- Nimic, îmi omor şi eu timpul...
- De ce, aţi rămas fără pacienţi?
____

- Ioana, ce vârstă ai?
- Tu nu știi că nu e frumos să întrebi o fată ce vârstă are?
- Ok, reformulez: Dacă o să facem s.ex, voi face pușcărie?
_________________________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...