duminică, 22 iunie 2014

Doza de zambete - 22 Iunie 2014

Un tip in magazin:
- Da-mi 329 de grame de salam, 246 grame de cascaval si 491 grame de zahar.
Vanzatoarea cantareste, ii da zaharul, salamul, cascavalul si ii mai intinde un pachet cu prezervative.
Tipul:
- Pentru ce prezervativele? Nu am cerut…
- Asa cretini ca tine nu trebuie sa se inmulteasca!
____

Bula: – Sunt intr-un mare necaz!
Strula: – De ce ?
Bula: – Am vazut un soarece in casa mea!
Strula: – Oh, ei bine, tot ce trebuie sa faci este sa-ti pui o capcana.
Bula: – Nu am niciuna.
Strula: – Ei bine, atunci, cumpara una.
Bula: – Nu-mi pot permite .
Strula: – Pot sa-ti dau eu pe a mea, daca vrei.
Bula: – Asta suna bine.
Strula: – Tot ce trebuie sa faci este sa pui doar niste branza in capcana, pentru a atrage soricelul.
Bula: – Nu am nici o branza.
Strula: – Bine, atunci, ia o bucata de paine si pune un pic de ulei pe ea ,apoi pune-o in capcana.
Bula: – Nu am ulei.
Strula: – Ei bine, atunci pune doar o mica bucata de paine.
Bula: – Nu am paine.
Strula: – Atunci ce cauta soarecele ala in casa ta? Nu mai fa nimic! O sa plece singur!
____

- D-le avocat, prostia unui bărbat poate constitui motiv de divorţ?
- Nu, este doar motiv pentru căsătorie.
____

Fetele care spun "multi baieti umbla dupa mine" ar trebui sa stie ca lucrurile ieftine atrag multi clienti.
____

Doi aruncatori de sulite:
- Astazi trebuie sa ma concentrez, este si soacra-mea ìn tribune!
- Nu cred ca reusesti, sunt peste 100 m pana acolo!!!
___________________________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...