luni, 16 iunie 2014

Doza de zambete - 16 Iunie 2014

Asa cum orice padure are uscaciuni... Asa orice carciuma are clientul ei care bea doar suc.
____

Două prietene:
- Dragă, spune şi tu, nu e viaţa asta groaznică?
- De ce, dragă?
- Ori de câte ori dau şi eu de un bărbat cumsecade, descopăr ori că e însurat, ori că eu sunt măritată!
____

- Auzi, dragă, ai vreun iubit?
- Nu!
- De ce? Cum o fată aşa de frumoasă poate sa nu aibă iubit?
- Soţul nu-mi permite!
____

Bula:
- Am descoperit ca vecinul meu de apartament sufera de boala pielii sensibile. El are pielea maronie si, ori de cate ori ii aduc aminte despre asta, devine irascibil.
____

Sotia il intreaba pe sot:
- Ai vazut tipul care m-a salvat cand eu ma inecam?
- Da, a venit apoi la mine si si-a cerut scuze.
____

- Contrar expresiei tipic romanesti, personal nu mi-am dorit niciodata sa moara capra vecinului.
La drept vorbind, o mai mulg si eu din cand in cand...
__________________________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...