vineri, 27 iunie 2014

Doza de zambete - 27 Iunie 2014

- Da' mai lasa-ma, femeie, si nu mai trancani atata! Eu nu pot avea niciodata dreptul la replica??
- Da' ce, esti cumva chinez?
____

Număr record de divorţuri în ultima săptămână: Bărbaţii vor să vadă campionatul mondial în linişte.
timesnewroman.ro
____

Studentii se pregatesc sa plece in vacanta. De doua zile in camine se spala numai borcane!
____

Saptamana trecuta am pierdut un prieten si un partener de bautura de toata isprava.
Saracul, si-a prins degetul intr-o verigheta.
via BFPT
____

Un grup de turisti din toata lumea se afla pe marginea Marelui Canion si înceraca sa testeze ecoul. "I love you!", striga englezul. "I love you!", raspunde ecoul. "Je t'aime!", zice francezul. "Je t'aime!", raspunde ecoul. "Te iubeeesc!" striga românul. "Te iubeeesc!" raspunde ecoul.
Într'un tarziu striga si chinezul: "Ciang xiong to hoan hui!" Ecoul: "Ce, ma?"
____

Mirii ies din biserica.
Bulisor zice catre prietenul lui:
- Hai sa le trag o sperietura! si fuge spre mireasa, strigand: "Mami, mami, acuma imi cumperi o inghetata?"
____

- M-am speriat atat de tare dupa ultimele inregistrari cu Bercea Mondial, incat dis-de-dimineata am plecat sa-mi platesc toate datoriile catre clanurile mafiote.
Am platit curentul, intretinerea, impozitul pe masina, darile locale si taxa radio-tv.
__________________________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...