sâmbătă, 14 iunie 2014

Doza de zambete - 14 Iunie 2014

Politia romana a angajat pe post de expert in case de bani un fost spargator.
A fost trimis in strainatate sa-si desavarseasca studiile, pe cheltuiala statului, la o celebra universitate americana , al carei motto este "lux et veritas"(lumina si adevar): Yale.
____

Barmanul catre un client:
- Ce bei?
- Alocatia copiilor!
____

O femeie discuta cu o prietena despre sotul ei:
- I-am spus ca nu mai stau cu el si ca bag divortul, dupa care am iesit in gradina sa ma linistesc.
- Si el ce a spus? intreaba curioasa prietena.
- Pai, dupa cateva minute am auzit o bubuitura...
- Vai ! Doar nu s-a impuscat?
- Nu... a deschis o sampanie, mizerabilul...
____

Sedinta de sindicat: Serioja apare cu un ochi vanat la lucru. Colegii il intreaba ce a patit.
- Ieri am fost la sedinta de sindicat. Natasa, care a stat in fata mea s-a ridicat la cuvant. Am observat ca i s-a prins fusta in fund, iar eu i-am scos-o. S-a intors si mi-a trosnit una peste ochi, de am crezut ca s-a prabusit cladirea pe mine.
Peste o saptamana, iar apare Serioja vanat la ochi.
- Dar acum ce ai patit? - il intreaba colegii.
- Iar am fost la sedinta de sindicat. Natasa a stat iar in fata mea si iarasi a luat cuvintul. Fusta iar i s-a prins in fund. Nicolai a observat si i-a scos-o. Eu am stiut ca nu-i place, si i-am bagat-o inapoi.
_______________________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...