vineri, 12 aprilie 2013

Multe zambete - 12 Aprilie 2013

Cetateanul Popescu Ion a fost arestat de catre politie in timp ce il ajuta pe Cabral sa care mobila, sub acuzatia de... munca la negru.
____

Un poliţist suna la uşa:
- "Fiul tău este la secţia de poliţie, a fost implicat într-un viol in grup noaptea trecută.. Până acum am arestat 4 din prietenii lui."
- "Imposibil, trebuie să fie o greşeală",i-am spus, "Fiul meu nu ar putea fi implicat in asa ceva!!"
"Mă tem că nu a avut de ales", a spus poliţistul, "L-au legat de un copac…"
____

O femeie este capabila sa iubeasca un barbat, chiar daca el este mic, urat, cu burta si... bogat.
____

De ce au tancurile franceze oglinda retrovizoare ?
Ca sa vada si ei frontul !
____

Intră într-un bar, un domn în vârstă, foarte bine îmbrăcat. Barmanul, foarte amabil:
- Cu ce vă servesc? Avem bere, votcă, coniac, whisky.
Domnul răspunde:
- Mulțumesc, eu nu beau. Am băut o dată și nu mi-a plăcut.
Barmanul:
- Poate doriți să fumați. Avem trabuc, țigări de diferite mărci selecte.
- Mulțumesc, dar eu nu fumez. Am fumat o dată și nu mi-a plăcut.
- În acest caz, poate doriți să jucați un biliard?
- Mulțumesc nu vreau. Am jucat o dată și nu mi-a plăcut. Eu în genere nu frecventez asemenea localuri, dar trebui să vorbesc cu fiul meu și el a stabilit întâlnirea aici.
- Să înțeleg că, acesta este unicul dvs copil?
____

Fetelor, ţineţi minte! Pinguinii sunt rândunicile care au mâncat seara după ora 18!
____

Sfat pentru studenți: ”Copiuțele pentru examene, scrieți-le pe bancnote de 100, în așa fel, încercarea profesorului de ați lua copiuța, se poate califica și ca, act de corupție.”
____

Un sef nou se adreseaza coectivului:
- Luni ne odihnim dupa weekend, marti ne pregatim de munca, miercuri lucram, joi ne odihnim dupa munca iar vineri ne pregatim de weekend. Sunt intrebari?
- Da. Cat timp va dura porcaria asta de miercuri?
____

- Doctore, ce a arătat ecografia?
- O nuntă neplanificată, domnișoară.
____

Intr-un magazin de pantofi, tanarul vanzator se apropie de o clienta:
- Va pot fi de ajutor ?
- Da, as dori pantofii din vitrina!
- Ce numar aveti?
- Fixul sau mobilul ...?
____

- Draga, stii ca ginecologul meu este un barbat? Într-un sens, el ma cunoaste mai bine decât tine!
- Desigur, pentru ca eu sunt un simplu moderator, iar el este administrator de retea...
____

Paris. Dimineata devreme. O tipa se trezeste intre doi barbati, isi aprinde o tigara si spune visator:
- Interesant, ce ar spune mama daca ar afla ca fumez?
____

Toata viata femeile il asteapta, pe printul pe cal alb...
Si vine regele: beat, dezbracat si cu autobuzul.
__________________________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...