miercuri, 17 aprilie 2013

Multe zambete - 17 Aprilie 2013

- Vecinii mei asculta muzica buna.
Fie ca vor sau nu.
____

O femeie nervoasa da buzna intr-o farmacie:
- Am nevoie de o otrava puternica!
- Ce sa faceti cu ea, doamna?
- Pentru un soricel de 1,86 m si cam 97 kg...
____

- Astăzi, când soacră-mea a apărut la mine la serviciu, m-am bucurat foarte tare să o văd.
Parcă v-am spus că lucrez la morgă, nu?
____

Manelele au detronat bormaşina, în topul celor mai enervante sunete produse de om.
____

"Aseara am fost la teatru si, cu toate ca aveam un loc bun, nu am auzit mare lucru din piesa deoarece in spatele meu un tip si o tipa se certau de zor. La un momnet dat, nemaiputand suporta, m-am intors la ei si le-am zis furios:
-Se poate una ca asta? Nu aud aproape nimic!
-Nici nu trebuie, discutam lucruri personale!"
____

Inainte sa se marite, ii zise ma-sa Alinutei:
- Fata mamii, in noaptea nuntii, cand va veni vremea sa te culci cu sotul tau, uite, ia de-aici o sticluta cu cerneala rosie, si s-o versi pe cearceaf, fara sa vada el, ca sa creada ca ai fost virgina...
Da' ai grija, sa nu uiti sa tipi cat mai tare si sa spui ca te doare, ai inteles?
- Da, mamica...raspunse Alinuta.
Cand in sfarsit sosi noaptea cu pricina, ma-sa se strecura langa usa celor doi tineri insuratei, sa asculte daca totul decurge comform planului.
Auzind-o pe fiica-sa cum zbiera de ziceai c-o taie careva, ea isi freca palmele bucuroasa si-si zise in gand: "Asa te vreau, fata mamii!"
A doua zi de dimineata, se duse nerabdatoare la Alinuta sa-i povesteasca totul mai in amanunt.
- Ai facut exact cum te-am sfatuit?
- Da mama...
- Ai varsat si cerneala pe cearceaf?
- Da, mama...
- Excelent!...Si ia spune, sotul ce-a zis? intreba ma-sa, curioasa.
- A zis: "De ce nu mi-ai spus, fa proasto, ca ai hemoroizi?"
____

La stana, cand se starnesc toti cainii sa latre, e semn ca umbla ursu‘...
Jos in sat, cand se starnesc toti cainii sa latre, e semn ca umbla popa.
____

Vorbeau doua blonde:
- Fata, iti vine sa crezi? E o mare nedreptate! Eu, cu poseta rosie, rochie rosie, pantofi rosii, decapotabila rosie si trebuie sa trec la semafor pe culoare VERDE?
____

Doi tipi într-un bar...
- Auzi, îl vezi pe ăla de la bar?
- Da. Ce-i cu el?
- Banuiesc că este amantul soției mele...
- Imposibil - E amantul meu...!
____

A greși este omenește,da‘ unii chiar abuzează de dreptul asta !
____

Faptul că bărbatul nu cunoaşte cauza supărării femeii, nu-l scuteşte de vinovăţie!
____

Dilema blondei:
"Oare mie imi zice lumea 'proasta' pentru ca-s blonda, sau imi zice 'blonda' pentru ca-s proasta?!"
____

Am gasit-o pe frumoasa mea sotie, cu care sunt casatorit de 3 ani, pe site-ul matrimoniale.ro. Aseara!
via BFPT FB
____

- Am o idee despre cum să devii bogat, numai că-mi trebuie o grămadă de bani!
____

Femeile sunt niște pisicuțe care pot transforma viața oricărui bărbat într-o viață de câine!
____

Vorbesc doi prieteni:
- Ce înseamnă mai exact ziua de Vineri, 13, de ce e cu ghinion?
- Pentru că în această zi se adună toate vrăjitoarele, ursitoarele și fac anumite ritualuri...
- Amice, ce îmi zici tu e vorba de 8 Martie, nu vineri 13!
____

Chuck Norris este atat de rezistent incat poate asculta melodiile lui Justin Bieber ore intregi
____

Politistul soseste la locul unui accident de circulatie si incepe sa noteze datele martorilor.
- Ce ocupatie aveti? il intreaba pe un barbat mai in varsta.
- Sunt arheolog, raspunde acesta.
- Spuneti-mi in romaneste ,va rog.
- Bine, spune barbatul, scrieti ca ma ocup cu sapaturile.
Politistul se gandeste o clipa si se decide:
- Bine: zilier.
__________________________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...