marți, 30 aprilie 2013

Multe zambete - 30 Aprilie 2013

Soacra si ginerele la restaurant:
Ginerele: Ar trebui sa gusti homarul mama soacra. Il fac delicios aici.
Soacra: Nu pot, sunt alergica.
Ginerele: Stiu...
____

Un iepuras mergea prin padure. Deodata gaseste o legatura de morcovi si o sticla de Vodka.
- Mai sa fie, mancare si bautura, visul meu de-o viata. Dar mai intai o dusca de bautura. Dupa ce bea cade iepurele mort de beat.
Vine vulpea.
- Mancare si bautura, visul meu de-o viata, dar mai intai o dusca de bautura.
Bea si vulpea si cade moarta de beata. Vine lupul.
- Mancare si bautura, visul meu de-o viata. Bea si lupul cade si el mort de beat.
Vine ursul.
- Mancare si bautura! Dar nu pot sa beau decat dupa ce mananc.
Mananca pe lup apoi pe vulpe. Satul fiiind il lasa pe iepure pe mai tarziu si ia sticla de vodka si o da pe toata pe gat. Se trezeste iepurasul. Se uita in jur si vede numai sange si oase. La care spune:
- Mama, ce rau sunt la betie!
____

"Vara asta, de Craciun
M-am suit intr-un capsun
Si-am indesat mere
De m-am saturat de pere
Si-a venit stapanul lui
Si m-a dat jos din gutui."
____

Alinuta: Daca eu ridic ceva, tie iti cade altceva...
Gheorghita: ?!...
Alinuta: Daca ridic fusta, iti cad ochii-n gura, blegule! completa ea, ranjind in coltul gurii.
Gheorghita: Aaaa... Credeam ca nasul.
____

- Mi-a tras una de-am vazut stele verzi !
- Si tu n-ai rectionat ?
- Pai, mi-a luat ceva timp sa le numar !
____

Un cetatean de etnie roma a fost jefuit noaptea trecuta in Ferentari. Suspectii au fugit cu portofelul victimei, iPod-ul si 1 000 de lei.
Din fericire, produsele in cauza au fost recuperate, iar dupa o scurta investigatie au fost returnate proprietarilor de drept.
____

- La necaz iti deosebesti prietenii. Un prieten bun iti toarna un pahar de vin si vrea sa vorbiti despre necazul tau. Un prieten foarte bun iti aduce sticla si tace din gura!
____

- Sunt intr-un bar , citesc un anunt pe perete : numar gratuit ! Mai scrie ceva mic mai jos, dar nu am ochelarii de distanta la mine. Barmanita arata bine, o fi vreo promotie sau azi e ziua barbatului si-am uitat ?
____

Salariul soţiei este salariul soţiei. Iar salariul soţului deja se numeşte bugetul familiei.
____

- Am auzit ca niste romani au furat din Olanda un tablou de unu' Matiz, care cica valoreaza 40000 de euro ! Bai tata, am vazut la nasu' in curte o masina semnata de Matiz ala ! Dac-o fi originala, a pus-o nasu' ! Pai, daca tabloul face 40 de miare, masina tre' sa fie mult mai scumpa!
___________________________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...