duminică, 14 aprilie 2013

Multe zambete - 14 Aprilie 2013

Manechinele mănâncă șervețele de hârtie pentru a se menține suple. Să nu audă Oana Roman de dieta asta, că și-așa nu stăm bine la capitolul păduri ecuatoriale.
____

Te-ai ratacit in padure? Este important sa nu intri in panica. Vezi muschii de pe trunchiurile copacilor? Excelent. Priveste-i. Muschii calmeaza.
____

Din grădina zoo, a fugit un elefant. Un bărbat, ce locuia la casă pe pământ, se trezeşte dimineaţa după o beţie crâncenă şi uitându-se pe geam, vede în grădina sa elefantul, care de zor mânca varză. Speriat, sună la 112:
- Oameni buni, ajutor.... la mine în grădină, un şoarece gigantic, cu coada, rupe varza...
- Şi ce face cu varza?
- Nu vă spun, că oricum, n-o să mă credeţi..
____

- Am intrat azi in camera la fiu-miu si l-am surprins imbracat cu chiloti de dama. Am ramas de-a dreptul stupefiat...
Ma enerveaza la culme cand cineva imi poarta lenjeria intima!
____

Știați ca ...
70 % din accidentele pe scări se întâmplă pe scări ?
____

- Azi noapte mi-au modificat toate contactele din telefon, si azi am fost sunat de Basescu, Superman, Adrian Mutu si Stefan Hrusca. Ciudat, dar nu sunt deloc suparat...
____

- Schimbaţi o carte cu defect ?
- Fireşte . Dar ce defect are ?
- Nu-mi place sfârşitul .
____

- Aseară, am ieșit la balcon să fumez o țigară, cât fumam, observ că, motanul meu mergea pe acoperișul vecin, sigur, în căutarea cuiburilor de păsări. Dorind să apăr sărmanele păsări, strig din toată puterea: ”Fugi de aici, nenorocitul naibii”. Pe loc a rămas doar motanul!! Dar au fugit: moșul de la parter, care uda florile, băiatul de pe bancă, care bea bere, tipul care stătea atârnat de balconul etajului 2 de vizavi și polițistul care patrula zona… iar motanul, uitându-se ciudat la mine, și-a continuat liniștit drumul….
____

Doi politisti angajeaza un poet sa le compuna o poezie pentru un concurs. Se intalnesc dupa cateva zile si poezia suna cam asa:
“Primavara a venit,
Florile au inflorit,
Pe pasune stau doi boi”.
Politistii se gandesc ca cei doi boi ar putea sa duca cu gandul la ei doi si ii cer poetului sa gaseasca o alta poezie. Dupa alte cateva zile se intalnesc si poetul le spune poezia:
“Primavara a venit,
Florile au inflorit,
Pe pasune stau doi boi,
In afara de voi doi”
____

Se întâlnesc doi colegi de serviciu, după concediu:
- Unde ai fost, cum te-ai odihnit?
- Super, am fost în Bali – mare, fructe, femei….
- Mdaaa… bine a fost la tine. Iar eu am fost la țară – lac, castraveți, babe…
____

- Domnișoară, cât costă o noapte cu dumneavoastră?
- Doi dolari.
- Dar de ce așa de ieftin?
- Sforăi….
____

- Iubito, in seara asta mancam in oras!
- Cu ce ocazie, ai gasit servici?
- Nu, am pierdut casa la poker!
____

Tata ii spune fiului:
- De cand ai aparut pe lume nu mi-ai adus nici o bucurie...
- Dar inainte de asta!?
____

- Ma vrei?
- Nu.
- Dar vrei sa mananci?
- Da.
- Vezi legatura?
____

Daca barbatul gaseste in casa o carpa inutila, el o va arunca. Daca femeia gaseste in casa o carpa inutila, ea o va taia in 10 carpe inutile.
____

El : Scumpa mea, luna viitoare o tai in Anglia !
Ea : N-o taia, ca ne mai trebuie !
____

Sanii sunt dovada clara ca si barbatii se pot concentra la doua lucruri in acelasi timp...
____

O fetita se duce la un magazin de animale si intreaba:
- Va log, aveti iepulasi dagalasi?.
Inima vanzatorului se topeste brusc. Se aseaza pe vine langa fetita, si o intreaba
- Vlei un iepulas dagalas alb, sau unul dagalas moale si neglu si pufos? Sau poate pe cel dagalas si maloniu de acolo?.
Fetita se inroseste, se leagana putin pe calcaie, isi pune manutele pe genunchi, se apleaca in fata si raspunde in soapta...
- Cled ca pe pitonul meu il doale in cul de cale...
____

Sotul intra rapid in casa, se arunca catre sotie, o saruta si primeste ca raspuns un sarut fierbinte.
- Acum, spune sotul, spune-mi cum arat fara mustati?
- Ah! Tu erai ?!!
____

Recomandare:
S-a intrat in post!
Se recomanda postul negru: bani negri, vin negru, icre negre, cafea neagră, paine neagră. La femei se admit si mulatre.
____

- De ce bebelușii proveniți din însămînțare artificială sînt mai frumoși decît ceilalți?
- Pentru că sînt făcuți manual.
____

Povesteam ieri cu un amic
- Şi Paul, cum stai cu pregătirile pentru nuntă?
- Nu prea bine, sunt înapoi la pasul 1.
- Cauţi sală?
- Caut soţie...
__________________________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...