sâmbătă, 27 aprilie 2013

Multe zambete - 27 Aprilie 2013

Copiii mari nu plang! Ei mananca!
____

Nu faptul că bărbaţii se gândesc tot timpul la sex le supără pe femei,
ci faptul că gânditul nu e dovedit tot timpul de fapte.
____

Un mare om de afaceri este internat in spital. Nervos si furios pe toti, el se poarta foarte urat cu tot personalul medical, de la medici pana la femeile de serviciu. Numai asistenta-sefa pare sa-l suporte.
Intr-o zi, ea ii spune:
- Trebuie sa va iau temperatura. Dar pentru asta, nu pot folosi un termometru oral, ci unul rectal.
Omul se infurie si injura, ca de obicei, dar pana la urma se intoarce pe burta. Dupa ce asistenta ii pune termometrul in fund, ea zice:
- Trebuie sa ma ocup de ceva, cateva minute. Nu te misca, revin imediat.
Si pleaca, lasand usa salonului larg deschisa. Omul strange din dinti, stand asa si auzind oamenii chicotind pe culoar, sau chiar razand in hohote. La un moment dat vine doctorul in salon medicul, si intreaba:
- Ce se petrece aici?
Furios, pacientul raspunde:
- Ce, doctore, n-ai mai vazut un om caruia i se ia temperatura?!
La care, medicul:
- Ba da, dar nu cu o lalea!…
____

Doi alpinişti la marginea unei prăpăstii. Zice unul:
- Aici a picat ghidul nostru anul trecut!
Celălalt scandalizat:
- Şi asta spui tu aşa de liniştit?
- Păi ce, era deja destul de vechi şi avea şi câteva pagini rupte!...
____

- I-am strâns soacrei mele un coş de ciuperci...
- Şi dacă sunt otrăvitoare ?
- Cum adică..."dacă" ?
____

La nea Ion vine in vizita un fermier texan pentru schimb de experienta. Se uita americanul la bucatica de pamant a lui nea Ion si zice:
- Mr. John, eu am o ferma de-mi trebuie o zi sa o inconjur cu masina!
- Pai tot asa rabla de masina avem si noi!
____

- Frate-miu s-a întors de curând dintr-o vacanță foarte bronzat.
E atât de ciocolatiu încât atunci când vine la mine acasă, din instinct îmi ascund toate lucrurile de valoare.
____

- Doua zile fara internet. Ce vreme frumoasa...Ooo, praf, trebuie sa fac curat...Se pare ca si la Tv ai la ce sa te uiti...Iar copilul e in stare de soc: MAMA STIE SA VORBEASCA!
____

Dacă vrei să-i bați pe nemți trebuie să bagi în teren echipa de box.
____

Două flori vorbesc:
- Mă iubesti?
- Da, te iubesc.
- Bine, atunci să chemăm albinele.
____

Intrebare:de ce bancurile cu blonde sunt scurte?
Raspuns: ca sa le tina minte si barbatii.
____

- Ai auzit ca oxigenul si magneziul sunt impreuna ???
- OMg!!!
____

Bărbaţii, mari fani ai serialului Suleyman Magnificul: E super, două ore nu ne bat nevestele la cap!
sursa tnr .
____

- Ultimul răcnet în materie de electro-casnice sunt cele personalizate.
Mi-a luat luat nevasta un aspirator pe care e scris numele meu. Mi-a zis: "Vasile, asta e numai al tău, de-acu‘ nu-l mai atinge nimeni!"
____

Itic e stramtorat cu banii, asa ca apeleaza la prietenul sau Strul pentru un imprumut.
- Mai, Strul, sunt la mare necaz, da-mi si mie 10000 imprumut !
- Bine, mai pacatosule, iti dau !
- Stiam eu ca n-ai sa ma lasi la greu, eu si familia mea iti ramanem indatorati toata viata !
- Nici sa tu te gandesti c-am sa te-astept atat, luna viitoare ii vreau inapoi !
____

Doi studenti la medicina incearca sa puna diagnosticul unui trecator de pe terasa cafenelei. Omul in cauza merge cu picioarele cracanate si aplecat inainte. Unul dintre studenti ii spune celuilalt:
- Nenorocitul asta trebuie ca are o criza cumplita de hemoroizi!
Amicul lui protesteaza indaratnic:
- Hemoroizi, si el merge aplecat in fata?! Visezi! Tipul sufera de o dubla orhita!
- Hai sa-l intrebam!
Se apropie de individ si-l abordeaza:
- Va rugam sa ne iertati, eu si prietenul meu suntem studenti la medicina. El presupune ca suferiti de o dubla orhita, iar eu presupun ca sunteti intr-o criza acuta de hemoroizi?
Tipul ridica din umeri si ofteaza:
- Ei bine, toti trei ne-am inselat, dragii mei: si eu am crezut ca e doar o basina!..
__________________________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...